Autor Tema: Pritisak ulja  (Pročitano 8255 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #20 poslato: Januar 21, 2012, 12:56:22 posle podne »
Da nas smo izmerili pritisak i oko 2 bara je, mozda malo jace.
Sta mi je ciniti?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #21 poslato: Januar 21, 2012, 06:04:23 posle podne »
nemoguce je da imas 2 bara na leru kad ti je motor na radnoj temperaturi

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #22 poslato: Januar 21, 2012, 06:38:28 posle podne »
Nije bas bila radna temoeratura, bio je ugrejan, mozda i malo iznad radne i stojo oko 40 min i onda je upaljen, vozen oko kilometar i izmeren je pritisak.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #23 poslato: Januar 21, 2012, 06:40:03 posle podne »
na glavi motora mereno?

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #24 poslato: Januar 21, 2012, 07:21:48 posle podne »
Da.

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #25 poslato: Januar 21, 2012, 07:22:35 posle podne »
Isto to je počelo i mene da zeza.Uvek kada je zagrejan motor,pri brzini od 70 km/h u 4 brzini(nemam 5),se pali lampica i počinje da zuji.Idem u ponedeljak kod majstora,pa ću da javim šta je bilo

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #26 poslato: Januar 21, 2012, 07:23:49 posle podne »

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #27 poslato: Januar 21, 2012, 07:29:04 posle podne »
Neki ruski manometar je u pitanju, tako je pokazivo. Sa davanjem gasa polakoje rasto. Znaci temperatura mu je bila tek tolika da nepali grijace pri paljenju.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #28 poslato: Januar 21, 2012, 07:31:45 posle podne »
to mi je bas previse za 800-900 o/min i na 90 stepeni temp.

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #29 poslato: Januar 21, 2012, 07:35:41 posle podne »
Kazem, nije bila radna temo, a nisam mogo dugo da ga drzim jer je taj reducir pusto ulje pa bi izbacio. A inace i sad sa novim davacima i novim uljem i aditivom, danas sam menjo, oped mi palio lampicu :/

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #30 poslato: Januar 23, 2012, 01:17:23 posle podne »
Samo da javim da sam ja sredio problem.Zamenjen je davač

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13677
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #31 poslato: Novembar 03, 2012, 11:45:00 posle podne »
Juce sam krenuo da se spustam niz brdo u prvoj na leru.
Auto je poceo da dobija ubrzanje a motor je povecavao obrtaje.
Pred kraj brda se ukljucila zujalica na tabli.
Kad sam pogledao na saticu za pritisak ulja kazaljka je stajala na 9 bara. blink
Stao sam i ugasio auto. Posle toga sam ga upalio, zujalica se nije cula ni tad ni u toku voznje iako sam pokusavao da je "aktiviram".
Vozio sam ga na visim obrtajima ali nista se nije desavalo.
Temperatura motora je bila malo ispod pola.

Sta moze da bude uzrok paljenja zujalice i tolikog pritiska? Pod uslovom da je satic tacan.

Inace kad je motor dobro zagrejan pritisak ulja (po saticu) je oko 1.5 bara na 900 obrtaja.
Na 2000 obrtaja je malo preko 2 bara.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13677
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #32 poslato: Novembar 07, 2012, 10:51:13 posle podne »
Niko ne zna sta je u pitanju?

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #33 poslato: Novembar 08, 2012, 06:36:01 posle podne »
Moze da bude neki bezvezan razlog, neka greska oko struje, zica dobila negde spoj ili tako nesto. Meni se zujalica stalno palila, a pritisak je bio dobar.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13677
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #34 poslato: Novembar 08, 2012, 06:44:15 posle podne »
Meni je ovo prvi put da mi se zujalica upalila.
Upalila se jos jednom ali to je bilo do ulja.
Sipao sam FAM-ovo i bilo je lose.
Zamenio sam ga i od tada se nije desavalo da se ukljucuje.

Van mreže philipsu93

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Age: 30
  • Lokacija: Vojvodina, Subotica, Đurđin
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 TD
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #35 poslato: Novembar 08, 2012, 07:16:55 posle podne »
Oce ta elektronika da se pokvari, nije redkost. Tesko je biti pametan u ovakvoj situaciji, nebi bilo dobro da vozis pa da se nesto desi, a nebi bilo dobo ni da rastavljas bez razloga, Treba detaljno struju da ispitas pa ces da vidis,

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #36 poslato: Novembar 10, 2012, 12:23:00 pre podne »
Juce sam krenuo da se spustam niz brdo u prvoj na leru.
Auto je poceo da dobija ubrzanje a motor je povecavao obrtaje.
Pred kraj brda se ukljucila zujalica na tabli.
Kad sam pogledao na saticu za pritisak ulja kazaljka je stajala na 9 bara. blink
Stao sam i ugasio auto. Posle toga sam ga upalio, zujalica se nije cula ni tad ni u toku voznje iako sam pokusavao da je "aktiviram".
Vozio sam ga na visim obrtajima ali nista se nije desavalo.
Temperatura motora je bila malo ispod pola.

Sta moze da bude uzrok paljenja zujalice i tolikog pritiska? Pod uslovom da je satic tacan.

Inace kad je motor dobro zagrejan pritisak ulja (po saticu) je oko 1.5 bara na 900 obrtaja.
Na 2000 obrtaja je malo preko 2 bara.

taj manometar koji ti je pokazao 9 bara pritiska daj vw specijalcu nek ugradi na onog frankestajna bmx-a

Van mreže boban85

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +1/-4
  • Auto: passat b3 1.6Tdinterc.
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #37 poslato: Novembar 11, 2012, 10:38:10 posle podne »
2bara u leru tj. na glavi mislim da je neverovatan podatak  wacko
za brigu svakako  batine

ovo su jedini podatci koje sam nasao, nadam se da su relevantni, voleo bih kad bi neko tacnije znao
http://volkswagen.workshop-manuals.com/passat-b3/index.php?id=2013

a koliko sam saznao za prevelik pritisak ume da bude krivac neki ventil kod ili u uljnoj pumpi koji se zacepi ili gecrkt na neki nacin  coilleo2tj
« Poslednja izmena: Novembar 11, 2012, 10:42:38 posle podne od strane boban85 »

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13677
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #38 poslato: Novembar 12, 2012, 12:54:09 pre podne »
Napisao sam oko 1.5 na leru.
Na 2000 je malo preko 2 bara.

To je po onom VDO saticu sto je fabricki isao u neke VW modele.

Za taj ventil sam i ja negde citao pre nekog vremena ali sad ne mogu da se setim gde.

Van mreže boban85

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +1/-4
  • Auto: passat b3 1.6Tdinterc.
Odg: Pritisak ulja
« Odgovor #39 poslato: Novembar 12, 2012, 02:25:39 pre podne »
prvi deo se odnosio na filipa su
a opet i 1.5 je puno, koliko znam 0.5 bi trebao biti
vrv ti je zato u kriticnim uslovima nagurao 9 iako je po ovom manualu 7bara max max

i uvek meri maximalno vruc auto, koliko moze da dobaci, nista manje
tako sam  se ja zeznuo pa sam merio 10 stepeni pre pa sad moram opet, a sad 'ladnocaa