2. kupis za male pare polovan sa havarisanim menjacem - remontujes, menjac bude u garanciji i opet se ne sikiras da li hoce ili nece, jer dobijas nov menjac!
Pozdrav drustvo...
Ja vozim Golfa IV 2.0 automatic 2001.god,a na satu 135000km...
Prezadovoljan sam i "nikad" vise manalac.
JA SE SA TOBOM NECU NIKADA VOZITI C lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol lollol
A ZA BROJ HVALA ZVRCNUCU IH DA VIDIM STA BI MOGLO DA BUDE
Nema trzanja,nema driving,sto kazu: na crtu sa svakim manualcem,a kao sto covek gore kaze-lepse je kad je ruka kod suvozaca u krilu nego na menjacu clap...
30% je zaista impozantan procenat, (dosta nerealan u svakom slucaju), automatski menjac radi dok radi, a posle menjaj pedale, drugi menjac,...
ja licno nikad ne bi uzeo kola sa automatskim menjacem, to je moj stav, o ukusima se ne raspravlja, a sto se ubrzanja tice, tu dileme nema, vece je ubrzanje kod manuelnog menjaca, to svi pokazatelji tako kazu, i u teoriji i u praksi.
automatski menjac radi dok radi, a posle menjaj pedale, drugi menjac
a sto se ubrzanja tice, tu dileme nema, vece je ubrzanje kod manuelnog menjaca, to svi pokazatelji tako kazu, i u teoriji i u praksi.
Ocigledno je da si vozio neki stari automatik ili da nisi ni vozio nikakav...
Pa kakav menjac ima Sumaher? Sigurno ovaj bolji i brzi manuelni lollol lollol lollol
Advantages
* Extremely fast shift time of 8 milliseconds, when shifting to a gear ratio the transmission ECU is expecting;
* Practically no power loss, due to the use of twin clutches instead of a torque converter;
* Better fuel economy than conventional planetary geared automatic transmission (due to lack of "slip" found in a torque converter) and for many models even than the manual-shift version;
*In comparison, the sequential manual transmission (SMT) in the Ferrari Enzo takes 150 milliseconds to upshift
"S" mode
The floor selector lever also has an S position. When S is selected, "sport" mode is activated in the DSG. Sport mode still functions as a fully automatic mode, identical in operation to "D" mode, but upshifts and downshifts are made much higher up the engine rev-range. This aids a more sporty driVing manner, by utilising considerably more of the available engine power, and also maximising engine braking.
Manual mode
Additionally, the floor shift lever also has another plane of operation, for manual mode, with spring-loaded "+" and "?" positions. This plan is selected by moving the stick away from the driver (in vehicles with the drivers seat on the right, the lever is pushed to the left, and in left-hand drIve cars, the stick is pushed to the right) when in "D" mode only. When this plan is selected, the DSG can now be controlled like a manual gearbox, although under a sequential shift pattern.
On nema + i - zbog toga sto mu menjac nije TIPTRONIC, nego klasican automatski. Vise o tiptronic menjacima na ovom linku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiptronic
Kosta, a koliko meseci u toku godine imas sneg....?
Jeste malo zeznutije kada sve saberes u zimskim uslovima, lakse je sa kvacilom!
Ali kada saberes i oduzmes celu godinu - moras da priznas da je automatik zakon...
Evo ja sam se veceras napio clap i napominju mi da treba da vozim...
A ja na to odgovaram: pa ja imam auto pilota, nisam dzabe dao pare za automatski menjac...
Evo ja sam se veceras napio clap i napominju mi da treba da vozim...
A ja na to odgovaram: pa ja imam auto pilota, nisam dzabe dao pare za automatski menjac...
Zato na automatskom menja?u ima P - Pijan! Ostavis ga i ide
zavisi od vetra - primetio sam da vetar ima jako veliki uticaj na potro
kad do?e vreme vozim ga na remontDa te ispravim - Placas slepovanje da ga odnesu na remont! Sta ako se zadesis negde na moru u to vreme.... ? Da bude jos gore, sta ako si negde u pickovcu i to sa decom ako ih imas boodala GRRRRRRRRRRR
mo
Krivine mi nisu dosadne sa manuelcom, ali sa ovim nekako ne uliva mi sigurnost to sto nemam potpunu kontrolu nad menjacem a i potpuno su nam drugaciji automobili pa je to moj subjektivni osecaj. A za krstarenje magistralom uzivancija clap jedna ruka na upravljacu naravno pri manjim brzinama druga na naslonu, razgledas okolinu pricas sa saputnicima i sve opusteno nema potezanja za rucicom vec samo nogica radi gas-kocnica, kocnica-gas. Kada hoces zustrije da ubrzas papucica gasa do kraja stisnes kick-down i poleces sa mojim ne bas jer je obican dizal pa je trom ko svaka stara mecka a ove novije sa turbo motorima su avioni tapsacSamo subjektivni osecaj
I na kraju da kazem ne bas ohrabljujucu informaciju kako sam od profesora saznao kod nas mozda postoji samo jedan servis koji moze korektno da popravi menjac, cak i oni ponekad moraju da salju menjace u inostranstvo. Ovi drugi ili ne znaju ili takodje salju menjace na stranu. Problem je sto nisu upoznati dovoljno i jednostavno ne znaju da poprave govorim o menjacima novijih generacija ove starije su valjda proucili.
ali sa ovim nekako ne uliva mi sigurnost to sto nemam potpunu kontrolu nad menjacem a i potpuno su nam drugaciji automobili pa je to moj subjektivni osecaj.jer na automatskom (nove generacije) ti je obtni moment uvek tu, cim pipnes gas biggrin
Ovi u Jagodini su mi rekli da ga ne izbacujem na N na semaforu!
Svraticu u servis na Karaburmu kada budem u prolazi, zaboravio sam to da ih pitam, a bas me zanima sta ce oni na to da kazu!
A postoje neki menjaci (VOITH - takav sam imao na autobusu) koji iako je ubacen u D izbacuje iz brzine kada stanes na semafor i drzis kocnicu. Mislio sam da ce tako da bude i na kolima, ali sam se iznenadio kada sam video da nije!
#PIMBE,
objasni nam malo sta je to AUTOHOLD. Sama rec vec dosta objasnjava, samo ja bih hteo da cujem i detalje :rolleyes:
Jel imas posebno dugme da to ukljucis?
u lokalu ima nesto vecu potrosnju
ako imas to cimanje da ti prepacuje iz 2 u 3 jel mu nestrucno dodajes gas bicedobro bicedobro onda ga prebas u tip tronic .. i nema sta .. kada padne na mali broj obrtaja sam vrati brinu nazad ... ma milina ...
a da ne pominjem kada imas trebu u atu .. a jao sta mozes sve sa jednom slobodnom rukom da uradis lollol lollol lollol lollol
a ti imas 4. stepeni menjac .. moj je 5. stepeni alealeee alealeee alealeeepa kod mene nije tako,ja imam 2,3,4,d,n,r i tiptronic,stim sto i kad je u polozajima 2,3,4 isto salta samo forsira vise obrtaje i nizi stepen prenosa , u broju 3 se ponasa kao u s modu,bar sam ja taj utisak stekao
a to 1 2 3 ti je ogranicavanje brzine ... mozes recimo da ga ubacis u 2 .. i odan samo salta prvu drugu .. tj stalno ce ti biti u drugoj :()
Pa kazem Vam ja lepo da od njega samo boli glava bonkbiggrin jedva si docekao da neko kuka na automata lollol lollol,ma automatik je zakon alealeee alealeee
Automatski menjac je extra stvar, samo treba redovno da se odrzava, kod nas je problem sto svaki auto koji se uveze na satu bude kilometraza oko 150.000km do 200.000km, a prava kilometraza je 450.000 500.000 i kazu ljudi pokvari se menjac a auto malo presao a niko nezna stvarnu kilometrazu, a nije ni cudo da se na toj kilometrazi pokvari menjac i jos je problem sto kod nas ljudi voze sa takvim menjacem a niko nece da redovno menja ulje i filter, znaci da se redovno servisira i da nije previse presao nece biti nikakvih problema sa menjacempa naravno da su ubili po 500 000 km ,zasto bi inace pasat bio jeftiniji ovde nego recimo u svajcarskoj ,odakle sam ja mog uvezao,ali je zato u tip top stanju (bar za sada biggrin ) a kod nas na placevima ne mozes da nadjes pasata 2000 + da je presao vise od 150 000,ja bih toliko presao u rikverc,ne razumem sta ce nekom auto takve kubikaze i dizel ako ne prelazi makar 30 000 km godisnje,to je makar neko moje misljenje,ja ga brate vozim non stop alealeee
kada sam imo onaj problem sa menjacem da je kretao kada pritisnem kocnicu .. pa stane pa krene .... i kada sam bio kod onog lika na karaburmi . strucnjak mi rece .. da je otisla neka glavna ploca sa ventilima .. da treba da se produva ulje da se zameni filter da se cisti ceo menjac ... i to ce biti cirka 1000 eurica ..
a ja otiso i zamenio jedan mikroprekidac koji kosta 1300 dinara i radi ko bombona ... e sada je problem drugi sto prilikom tih silovitih udara je dobio malko lufta u poluosovinama pa kada ga ubacim u brzinu ili nekada kada presalta izmedju brzina hoce da cimne .. a inace sve ok
kakva je razlika izmedju automatik tiptronika koji ja imam 2003 godiste i dsg menjaca,mislim sta se oseca u toku voznje ,ne zanima me sta je unutra ,samo da ide lollol lollol,ja sam sa mojim prezadovoljan ,super vuce ,ubrzava ka zmaj ljuti,ne seca i ne stuca prilikom promene brzina ,jedva i da osetim,osim ako ga udavim negde pred uspon sa mali gas ,sto se kod mene jako retko desava ,obicno je solidan gas drive
Transverse DSG
At the time of launch in 2003[2][6] - it became the world's first dual clutch transmission in a series production car,[2][6] in the German-market Volkswagen Golf Mk4 R32[2][6] and shortly afterwards, worldwide in the original Audi TT 3.2
sto ne ubacis neki g60 nda .. sa kompresorom .... pa da imas ono sto ti treba ...E onda ce da ubaci automatika lollol lollol lollol
malo je to konja za ovakvu grdosiju .. a i samim tim ne znam kako ce da ti izdrzava menjac ... lamela korpa ....
(http://img696.imageshack.us/img696/8007/sdc11607f.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/sdc11607f.jpg/)
(http://img62.imageshack.us/img62/5551/sdc11604.jpg) (http://img62.imageshack.us/i/sdc11604.jpg/)
(http://img94.imageshack.us/img94/9684/sdc11605i.jpg) (http://img94.imageshack.us/i/sdc11605i.jpg/)
...
Zato Pimbe sto moram da ga promenim ako hocu da vozim ovaj auto. A moram zato sto je ovo lopovska zemlja i kradu te na svakom koraku. Registracija ja ovaj motor trenutno kosta 120000 dinara. Zupcasti kajis mu je toliki da mogu oko sebe da ga obavijem najmanje tri puta (i on je skup), koliko spanera ima to ni ne znam, trosi 20 - 25L plina, a s obzirom da planiram da ga vozim svaki dan, a ne samo da idem sa njim na svadbe i na slave, to je takodje nepodnosljivo... blinkKakvih crnih 120.000din. Registracija je oko 500-550e, zbog godina.
mislis: sreja (bio) automatik...