Autor Tema: Audi 80 Cabrio 2.3E  (Pročitano 7358 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Audi Cabrio

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad - Cacak
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 80 Cabriolet 2.3E
Audi 80 Cabrio 2.3E
« poslato: Februar 25, 2014, 07:28:56 posle podne »
Pozdrav narode,
ajd nek bude prvo pa musko, da predstavim svoj auto  biggrin

Kao sto naslov teme kaze, u pitanju je Audi 80 Cabrio iz 1994.godine, u njemu je motor 2.3 10v, 98kW

Od opreme ima, ja mislim sve, osim klime i elektricnog krova (mada proveo sam dosta vremena citajuci iskustva drugih sa istim i koliko muke imaju kad pocne da zajebava, tako da se ne zalim)

Za mene je fascinantno da je auto 20 godina star i da i dalje radi svako dugme na njemu, a druga stvar, sve je fabricko osim volana i rucke menjaca koje je zamenio predhodni vlasnik (ne bas po mom ukusu ali sta sad, nije uzivanje ako je vec sve na gotovo)

Za sad sam prezadovoljan, potrosnja plina 12-13 litara gradske voznje








Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #1 poslato: Februar 25, 2014, 08:38:16 posle podne »
A ti si muzicar? biggrin Salim se! beer

Super je Audi. Lepa boja.Rucka menjaca se bar lako menja. I ja bi to promenio, takodje.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #2 poslato: Februar 25, 2014, 08:42:05 posle podne »
Dobra audiola nema sta :25
Samo mu fali 2,2 20v turbo motor da bude ubica.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Одг: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #3 poslato: Februar 25, 2014, 09:22:01 posle podne »
Svaka cast na kupovini , vozio sam B4 sa tim motorom, mnogo mocan zvuk ima. :-) Neka te dugo sluzi!

Van mreže djole199

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 818
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +8/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.9 TDI Quattro
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #4 poslato: Februar 25, 2014, 09:33:16 posle podne »
Svidja mi se,nek je sa srecom.  :26

Van mreže Marko_Nis

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1222
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +25/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk5 GT
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #5 poslato: Februar 25, 2014, 09:34:44 posle podne »
Dobar auto, smekerski  B)
Jedino mi bodu oci ove obrvice na farovima, nije mi to za njega  ;)
« Poslednja izmena: Februar 25, 2014, 09:36:44 posle podne od strane Marko_Nis »

Van mreže saleee

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 533
  • Age: 35
  • Lokacija: Prijedor BiH
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 1.8PG 8v turbo
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #6 poslato: Februar 25, 2014, 10:15:36 posle podne »
Fin avdi nek je s srecom... ;)

Van mreže gti zmaj

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 526
  • Age: 27
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +26/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 GTI edition
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #7 poslato: Februar 26, 2014, 12:07:45 pre podne »
Lep autic,nek je sa srecom,i nek te lepo sluzi! :26

Van mreže Sarajlic

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +12/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat V5 4motion
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #8 poslato: Februar 26, 2014, 11:18:13 pre podne »
Oduvijek imam zelju imati cabria kao drugo auto  celebrate
Tvoj je super ocuvan,neka je sa srecom  thumbup

Van mreže Audi Cabrio

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad - Cacak
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 80 Cabriolet 2.3E
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #9 poslato: Februar 26, 2014, 02:04:48 posle podne »
A ti si muzicar? biggrin Salim se! beer

Super je Audi. Lepa boja.Rucka menjaca se bar lako menja. I ja bi to promenio, takodje.

Hvala druze :)
A za rucku znam, nego planiram jos nekih sitnica da odradim pa kad krenem onda cu da radim sve :)

Dobra audiola nema sta :25
Samo mu fali 2,2 20v turbo motor da bude ubica.

Za nase uslove prijatnije mi zvuci 2.3 20V ali i 2.2 20V turbo i 2.3 20V su kod nas ko igla u plastu sena, a i sa nasim cenama goriva verovatno bih ga vise gledao nego ga vozio :)

Svaka cast na kupovini , vozio sam B4 sa tim motorom, mnogo mocan zvuk ima. :-) Neka te dugo sluzi!

Hvala, opak zvuk ima, jos je u planu neki malo otvoreniji top, ali nista preterano, cisto da malo udari kontru vetru kad je spusten krov  biggrin

Dobar auto, smekerski  B)
Jedino mi bodu oci ove obrvice na farovima, nije mi to za njega  ;)

Bar se obrvice daju lako skinuti B)

Oduvijek imam zelju imati cabria kao drugo auto  celebrate
Tvoj je super ocuvan,neka je sa srecom  thumbup

Meni cabrio dosao kao redovan every day auto, i iskreno osim malog gepeka nema neke razlike u odnosu na redovan auto :)

Kad je bas hladno napolju, upalis ga, upalis grejanje sedista i par minuta kasnije u kolima bude tako prijatno da ti se ni ne izlazi napolje  biggrin

E sad posto je auto vec neko vreme kod mene mogao bih napisati i kratki review, sta valja, sta bih menjao i tome slicno :)

Predosti:

1) Potrosnja:
Posto sam student, bitno mi je da je potrosnja koliko toliko normalna a iako je 2.3 motor potrosnja plina od 12-13 litara gradske i nekih 9-10 litara na otvorenom putu je sasvim podnosljiva :)

2) Udobnost:
Auto je jako udoban, sedista su komforna a opet pruzaju dovoljno podrske po krivinama, rupe gledam da izbegavam svakako ali i kad se pogodi neka nije kraj sveta, bubrezi ne pokusavaju da izadju napolje :)

3) Grejanje:
Grejanje u autu je stvarno nadprosecno dobro, voznja zimi ne predstavlja ni najmanji problem a grejanje sedista doprinosi vec odlicnom grejanju, tako da, kao sto sam vec iznad napisao, kada je napolju hladno u kolima bude tako prijatno da nemam zelju da izlazim iz auta :D

4) Buka:
Buka u autu je iznenadjujuce mala cak i pri vecim brzinama, na auto putu nema neke drasticne razlike od voznje standardnog auta, tako da se ne zrtvuje udobnost voznje iako je auto kabriolet.

5) Odrzavanje:
Odrzavanje auta je apsolutno isto kao i odrzavanje redovnog Audija 80, jedini deo koji ne ulazi u redovno odrzavanje a morao je da se menja bio je ulozak kontakt brave (550 dindzi :) )

Mane:

1) Ozvucenje:
Fabricko ozvucenje u autu je takvo da ga cine 4 zvucnika a kabrio konstrukcija ne dozvoljava budzenje zvucnika u zadnju policu.
Mrezice (poklopci) zvucnika su takvi da nisu previse prozracni, tako da kada se skinu stvar postaje koliko toliko bolja, ali naravno onda ostaje problem odvratnih rupa koje treba necim zatvoriti ( o ovome cu pisati opsirnije kada se budem malo igrao sa muzikom posto do sad nisam imao ni vremena a ni finansija :)

2) Prostor:
Prostor u kabriju je jako ogranicen, tj gepek je mali, a zadnja klupa dozvoljava iskljucivo dve zenske osobe (mogu i muske al da se guraju mada ja ipak mislim da su dve zenske bolje resenje problema) posto je dosta uza nego u redovnom Audiju 80

3) Ima iste boljke kao i redovan Audi 80
Posto je u osnovi kabrija Audi 80/90 sve fabricke boljke su uglavnom iste (sto je u neku ruku sreca u nesreci), pa se te boljke manifestuju na sledece nacine: na km satu pokazivac dnevne kilometraze ume da se ubaguje pa se ne moze resetovati ( potrosen zupcanik u tabli, kosta oko 700 dinara, posle zamene gledati da se dnevna kilometraza resetuje kad auto stoji jer upravo resetovanje u voznji dovodi do tog problema), pokazivac temperature na instrument tabli ume da se ubaguje takodje, jos jedna standardna boljka audija tog doba ( resava se relativno lako, u 90% slucajeva to budu oksidirani kontakti na samom satu koji zbog povecanog otpora prave problem i pokazivac pokazuje netacnu vrednost)


Mislim da je to sve cega trenutno mogu da se setim, ali ako mi jos nesto padne na pamet dopunicu :)
« Poslednja izmena: Februar 26, 2014, 02:41:12 posle podne od strane Audi Cabrio »

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 36
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #10 poslato: Februar 26, 2014, 02:21:06 posle podne »
fin autic, imao sam nekad u planu da ga kupim ili u kupe varijenti ali nedade se. srecno u radoivma

Van mreže denyl

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 923
  • Age: 30
  • Lokacija: Petrovaradin
  • Karma: +41/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia vRS
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #11 poslato: Februar 26, 2014, 05:42:51 posle podne »
Kakva je to kanta sa plinom? Jos ni turbo nema!  :53

PS. Odlican je,samo skini obrvice  biggrin

Van mreže Marko011 Mk4

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3898
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +113/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #12 poslato: Februar 26, 2014, 06:36:25 posle podne »
Fin autic, pravi smekerski... Da predjes puno km sa sto manje kvarova...

Posto si student jel imas neke planove ili samo sipaj i vozi?
Nothing is impossible !!!!!

Na mreži 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Одг: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #13 poslato: Februar 26, 2014, 06:49:32 posle podne »
Student,lep ti auto.Samo polako i pun gas i sve će biti OK. :)
Kako se izbori sa registracijom?

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #14 poslato: Februar 26, 2014, 06:53:48 posle podne »
I mene interesuje koliko je rega za njega?

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Audi Cabrio

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad - Cacak
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 80 Cabriolet 2.3E
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #15 poslato: Februar 26, 2014, 09:28:50 posle podne »
Kakva je to kanta sa plinom? Jos ni turbo nema!  :53

PS. Odlican je,samo skini obrvice  biggrin

Hahahaha, kad kupim traktor gledacu da bude sa turbinom  bleh

Sinoc bas gledah temu sa tvojom Skodom, opet si resio da se igras biggrin

Fin autic, pravi smekerski... Da predjes puno km sa sto manje kvarova...

Posto si student jel imas neke planove ili samo sipaj i vozi?

Hvala :)
Imam u planu da odradim neke stvari, kako novcanik bude dozvoljavao, za sad u planu felne a kasnije ako bude novaca malo cu se igrati sa vesanjem :)

Student,lep ti auto.Samo polako i pun gas i sve će biti OK. :)
Kako se izbori sa registracijom?


Bio je registrovan skoro godinu dana kad sam ga uzeo tako da jos nisam imao tu ekskurziju biggrin mada sleduje mi u skorije vreme  :(

I mene interesuje koliko je rega za njega?

Ove godine je napunio 20 godina tako da od ove godine registracija sa tablama i saobracajnom treba da bude oko 29000 (znaci bila bi oko 25-26 da se ne menaju tablice i saobracajna) za razliku od predhodne koja je bila 46000  :9
« Poslednja izmena: Februar 26, 2014, 09:31:41 posle podne od strane Audi Cabrio »

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6826
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #16 poslato: Februar 26, 2014, 09:30:36 posle podne »
Super Cabrio !!!   thumbup

Svaka cast ... Sretno se vozio  :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #17 poslato: Februar 26, 2014, 11:10:56 posle podne »
jako lep.. ima blizu mene slican, zapao mi je za oko zacudjujuce.. jedino sto ih cene u PM
ja bi pored volana i menjaca izbacio odmah lamperiju i nasao nesto malo modernije.. nikako karbon i slicne fazone.. samo ne drvo :)
lollol

Van mreže Audi Cabrio

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad - Cacak
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 80 Cabriolet 2.3E
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #18 poslato: Februar 26, 2014, 11:43:31 posle podne »
jako lep.. ima blizu mene slican, zapao mi je za oko zacudjujuce.. jedino sto ih cene u PM
ja bi pored volana i menjaca izbacio odmah lamperiju i nasao nesto malo modernije.. nikako karbon i slicne fazone.. samo ne drvo :)

Skoro sam gledao oglase, ima ih par za ispod 2000 eura ali su boze pomozi  biggrin

Resavanje lamperija je prva stavka koju sam planirao da radim,a karbon folija mi je odvratna stoga nece se sigurno naci u mom autu.
Ono sto mi je interesantno je brushed aluminium izgled sto je malo teze postici, mada sam video da se pominjala negde na forumu folija sa tim izgledom tako da cu videti ako uspem da iskopam tako nesto :)

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Audi 80 Cabrio 2.3E
« Odgovor #19 poslato: Februar 26, 2014, 11:53:40 posle podne »
Pa 26000 dinara, je mnogo podnosljivije nego 46000.

Mada znam ljude koji ne zive Bog zna kako, a voze kola preko 2000 kubika i placaju skuplje regidstracije. Kod nekih merak definitivno nema cenu.

Kao smem da budem iskren, ovaj voljan mi se ne svidja. Sve drugo je extra. Valjalo bi da ima i klimu. Bez obzira sto je kabriolet. Ali i ovako, bez nje, je mnogo mocan.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.