Autor Tema: Lambda sonda Golf 5 1,6  (Pročitano 14504 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #20 poslato: Maj 17, 2020, 07:08:46 posle podne »
U prekidu ti je jedan deo lambda sonde, ili je negde instalacija u prekidu, ili na kontaktima konektora korozija (ecu ili lambda) ili je u samoj lambdi doslo do prekida i u tom slucaju nova lambda resava stvar

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #21 poslato: Maj 17, 2020, 10:11:09 posle podne »
Markoz361, Hvala :).  Bitno mi je da sam siguran da je stvarno ona u pitanju. Bunilo me što svetli 10 meseci, a nema promena. Auto troši isto kao ranije, lepo vuče. Videlo se samo na dijagnostici da ler malo oscilira. Imam 3 skrinšota parametara i ide od 641 do 656 obrtaja.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #22 poslato: Maj 17, 2020, 10:29:06 posle podne »
Probaj skroz da otkacis prvu lambda sondu i da vozis tako i trebalo bi isto tako da nemas nekih simptoma kao sada sa ovim. Elem, tvoj kompjuter tj ecu nema povratnu informaciju koliko je dobra mesavina goriva i vazduha i onda uvek roka neki difolt i to moze da ti trosi oko pola do litra vise na 100km a to je jako malo da bi bilo primetno. Preporuka je da se stavi lambda sonda da bi motor bio sto efikasniji i da bi bolje radio. Meni isto na golfu 4 vec 2godine ne radi lambda i sve je okej

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #23 poslato: Maj 19, 2020, 02:41:52 posle podne »
Ista situacija kod mene na Golf 5 1.6 FSI, svetli lampica, iščitana greška - sonda ne valja, već dosta vozim tako jer nema nikakvih simptoma. Ali svakako planiram da je zamenim uskoro.

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #24 poslato: Maj 19, 2020, 04:39:56 posle podne »
Ljudi cesto mesaju prvu (pre kat.) i drugu (posle kat.) sondu.
Kada je prva neispravna mora imati nekih simptoma, jer ona utice na rad motora tj. smesu goriva i vazduha.
Druga sonda ne moze da utice na rad motora. Ona iskljucivo sluzi da kontrolise rad katalizatora (za dijagnostiku da li kat. obavlja svoju funkciju i u kolikoj meri).

Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #25 poslato: Maj 19, 2020, 05:59:22 posle podne »
AcoVW, jedino da je kod mene simptom blago povišene potrošnje.
To je ono što Markoz361 kaže, da ne mogu da primetim npr. pola litre veću potrošnju.
Nemam putni kompjuter. Znam da je uvek trošio oko 7 litara na 100km, gde je većina otvorenog puta i malo gradske vožnje (10 - 20 %). Sa brzinom na otvorenom oko 100km/h. Jedino da sada opet testiram.

Marko012PO, planiram i ja da je zamenim.  Hteo sam da budem siguran da je ona otišla.
Zamenio bih je sam. Ne znam da li joj onda treba dijagnostika da bi je ecu prihvatio ili ne?


Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #26 poslato: Maj 19, 2020, 06:07:50 posle podne »
Ne treba ti dijagnostika za zamenu, ali je pozeljno da je imas da bi mogao da ocitas gresku ako se opet pojavi, ili da resetujes gresku, ali uglavnom on sam ispravi gresku posle par km, ili je resetujes ti dijagnostikom. Jedino sto ti treba je poseban alat za odvijanje lambde jer moraju kablovi da prodju kroz njega.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #27 poslato: Maj 19, 2020, 08:40:34 posle podne »
@Markoz361 upravo tako.

Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #28 poslato: Jul 10, 2020, 02:20:59 posle podne »
Konačno sam zamenio lambda sondu na autu. Zamenio sam je sam. Najveći je problem što je na nepristupačnom mestu. Stara je bila iz prve ugradnje i oznake VW AG 06A 906 262 BR,   NTK Japan. Kupio sam novu, identičnu NTK, sondu za 70 eur.  Oznaka NTK je LZA07-V1 ili LZA07-V2. Sonda ima konektor sa 6 kontakata i 5 žica (plava, crna, siva, žuta, bela).

Auto radi bolje (bolje vuče, nema podrhtavanja na ler gasu, kada se ujutru upali ima ler od oko 1000 obrtaja, pa lagano spušta. Na staroj sondi je odmah spuštao na 650). Potrošnju, da li je manja, ne mogu još da ocenim.
Jedino što još nije ugasio check engine lampicu. Prešao sam za 2 dana 170km. Jedino me to plaši.  Da li je morao sam da obriše grešku?
 Moraću je ugasiti na dijagnostici. Nadam se da sam rešio problem.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #29 poslato: Jul 10, 2020, 03:06:29 posle podne »
Svakako proveri na dijagnostici da li je sve okej. Na golfu 4 ima vise verzija istog motora 1.6 na primer i postoje razlicita ozicenja, sto znaci da mora posebna sonda za svaku verziju auta sto je van svake pameti, ili da se zice u konektoru rasporede u skladu sa konektorom.
Uglavnom na dijagnostici obrisi greske, upali auto i vidi da li i dalje prepoznaje neku gresku na dijagnostici i tako ces sto posto biti siguran da je okej

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #30 poslato: Jul 12, 2020, 09:33:58 posle podne »
Hvala na savetu Markoz361. Hoću.  :) Poručio sam dijagnostiku ELM 327 v2.1 i čim stigne ću obrisati grešku i ispratiti dalje.
Što se tiče sonde, bukvalno je identična. Ima džek na sebi sa istim rasporedom boja žica na sebi. Poručio sam je po katalogu NGK/NTK. Svaki detalj na njoj je isti jer je i fabrička bila NTK.
LZA 07-V1 i LZA07-V2 pašu na motor BSE, BGU, BSF. To je motor 1.6, 8 ventila i 75kW. Ako nekome zatreba... Te 2 sonde su istih vrednosti samo što je kabl kod V2 kraći za 7cm (68 umesto 75cm) i on ide kod Caddy i Touran, dok V1 ide kod ostalih (Golf 5,6, Octavia, A3, Altea, Leon...). Može i LZA07-V2 da se ugradi na Golf 5, samo što ne može da se zakači za oba nosača njenog kabla.

Van mreže Markoz361

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #31 poslato: Jul 12, 2020, 10:31:23 posle podne »
Gde si uzeo sondu?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #32 poslato: Jul 13, 2020, 02:06:13 posle podne »
Upravo, na 210 pređenih kilometara od ugradnje nove sonde, auto je sam ugasio lampicu.
Sondu sam kupio preko KP. Čovek iz Zemuna prodaje samo senzore, sonde, svećice i slično. Ako treba i ako smem, mogu da pustim link. Platio sam 70 eur. Inače, pitao sam u dva poznata lanca prodavnica rezervnih. U jednom su tražili 21.000, a u drugom 25.000 din.  U ovlašćenom servisu je ta sonda, bez ugradnje, 44.000din.

Van mreže Nebojsa_golf

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #33 poslato: Oktobar 22, 2020, 06:43:52 posle podne »
Pozdrav, molim vas za pomoc posto imam slican problem na istom autu (Golf 5 1.6, benzinac 2007, 75kw), check engine lampica stalno sija, opet se pali dan-dva posle brisanja greske, greska je ista P2626 prva lambda sonda, ispred katalizatora. U voznji nema skoro nikakvih promena, fino ide, pretpostavljam da malo vise trosi ali nije toliko primetno. U medjuvremenu mi se skoro u voznji raspao katalizator i morao je da se izvadi, izduvni sistem je bio zacepljen, auto nije mogao preko 4.000 obrtaja. Katalizator je sad izvadjen, check engine i dalje sija. Pokusavam da nadjem neki dobar auspuh servis ne mnogo skup koji bi mi ugradio neki univerzalni ili polovni katalizator i usput bih promenio sondu.
Da li mogu da vas zamolim za kontakt telefon tog coveka iz Zemuna od koga ste kupili sondu za 70 EUR? To bi bila onda ova koju ste pomenuli NTKLZA07-V1. Da li mozda imate i neki auspuh servis za preporuku? Hvala puno.

Nebojsa

Van mreže Dimitrije Jankovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 34
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 1.6 mpi (BSE)
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #34 poslato: Decembar 13, 2020, 05:40:30 posle podne »
Pozdrav
Imam slican problem u pitanju je golf 5 1.6 (bse)
Auto nemirno radi na leru variraju obrtaji i nekada se ugasi na semaforu.
Prijavljuje gresku 1 lambda sonde (pre katalizatora).
Cistio sam klapnu gasa i map senzor i zamenio svecice problem i dalje postoji

Da li je do lambda sonde auto je prešao 188.224 km
Edit Nova sonda je 17.500din NGK original sto je budimo iskreni mnogo nasao sam na KP za 8.500din bez konektora sa 5 zica plavom kao sto meni treba da li je neko imao iskustva sa zamenskim.
Da li mogu da otkacim sondu i vozim tako da vidim hoce li biti promena, a da se nesto lose ne desi motoru?
Hvala
« Poslednja izmena: Decembar 13, 2020, 05:46:22 posle podne od strane Dimitrije Jankovic »
.  ./     TNG      \
=/____________ \=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Mikonos

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Odžaci
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5, 1,6
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #35 poslato: Decembar 13, 2020, 06:43:53 posle podne »
Kod mene je fabrička bila oznake VW AG 06A 906 262 BR, NTK Japan .  Znači posle VW broja dela je pisalo da je proizvođač NTK Japan. Tom VW broju odgovara NTK LZA07-V1 (po katalogu NGK/NTK) . Kupio sam i ugradio NGK tj. NTK LZA07-V2.  Ona je samo kraća za 7cm od NTK LZA07-V1 ali je identičnih karakteristika (ona je za Tourana istog motora). Uzeo sam nju jer prodavac nije imao ovu V1, a proverili smo i on i ja da su istih svojstava i odgovara za 1.6 (BGU, BSE; BSF...).  Fabrička i ta NTK, koju sam uzeo, su identične u svakom detalju. One imaju na sebi konektor. Pašu i Boschove sa pet žica (mora imati plavu). Koliko sam video Boschove nemaju konektor na sebi (već treba preletovati). Inače sam već trojici članova VW cluba dao kontakt telefon tog čoveka i on (vidim na KP) nema više NGK/NTK, samo Bosch.
Što se tiče toga da otkačite sondu, neće se ništa ni promeniti. Kompjuter je, pretpostavljam, već vidi kao neispravnu i koristi neke default podatke. Otišla je sigurno lambda sonda 1, po tim simptomima koje imate. Ima i verovatno malo veću potrošnju goriva i malo slabije vuče (ja primetio tek kada sam stavio novu).
Verovatno da odgovara i Boschova, samo je treba ( u njihovom katalogu) uporediti sa brojem VW dela, a to je VW AG 06A 906 262 BR. Ili umesto toga treba u katalogu da stoji da je za motor 1.6 75 kw BGU; BSE; BSF...
« Poslednja izmena: Decembar 13, 2020, 06:49:52 posle podne od strane Mikonos »

Van mreže boskovasiljevic90

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK5 1.6 8V 2004
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #36 poslato: Maj 25, 2022, 06:20:29 posle podne »
Pazite ovako, vozim Golf 5 1.6 8V 75kw 102KS i naravno zeza me grejač prve lambda sonde. Na leru mi malo neravnomerno radi ali ne uvek zavisi kako se sonda istripuje. Odem kod majstora i ustanovimo da je kod mene sa 5 pinova i da odgovara samo NTK fabrička od skoro 18-19 hiljada dinara. Iskreno, ne želim da je menjam jedini uticaj je veća potrošnja goriva. Međutim, da li postoji da se ona nekako isključi ili prevari? Vidim po netu imaju neka rešenja koja u suštini šalju signal sondi da je sve ok iako je raskačena, zna li neko nešto na tu temu?

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #37 poslato: Maj 27, 2022, 11:26:33 posle podne »
Sta god i kako god, prva sonda ti je bitna, jer ona regulise smesu. Nije tu samo veca potrosnja u pitanju, ima jos posledica.
Zadnja tj. sonda posle katalizatora ne sluzi nicemo bitnom, osim da dijagnostikuje da li katalizator radi svoj posao. Ona moze i da se prevari, izvadi, sta god, nema uticaja na sam rad motora.

Van mreže nitro187

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf5
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #38 poslato: Februar 18, 2024, 10:23:13 posle podne »
pozdrav isti problem prijavljiva mi gresku
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
            P1178 - 009 - Open Circuit - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    RPM: 2016 /min
                    Bin. Bits: 00001000
                    Voltage: 2.080 V
                    Voltage: 0.040 V

Van mreže nitro187

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf5
Odg: Lambda sonda Golf 5 1,6
« Odgovor #39 poslato: Februar 22, 2024, 10:37:40 posle podne »

pozdrav isti problem prijavljiva mi gresku
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
            P1103 - 009 - Performance too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 3072 /min
                    Mass Air / Rev.: 463.3 mg/str
                    Voltage: 2.060 V
                    Voltage: 14.48 V