Autor Tema: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem  (Pročitano 73229 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #60 poslato: Decembar 13, 2020, 08:15:47 pre podne »
Ja sam vec o tome pisao, nemam razloga da lazem, zato sto tokom dekarb gorivo valjda ima 100% sagorijevanje i zato ga je tako i ocistio, tako je meni objasnjeno, cak mi se i jedan senzora za dpf koji nije radio (nije bilo ocitavanja) "povratio" posle dekarbonizacije...bio tu i sve gledao! Naravno ujedeno sa dekarbonizacijom pokrenuta i prinudna reg, tako je to odradjeno i posle.odradio mali servis ili prije ako se mogu sjetiti sad

Van mreže mita4d

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1.6tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #61 poslato: Februar 09, 2021, 12:59:05 posle podne »
Pozdrav drugari, vozim Seat Leona 1.6 tdi sa CAYC motorom. Naime auto sam uzeo pre 3 meseci, auto lepo radi, lepo ide ali za ovo vreme koliko je kod mene nisam primetio da radi regeneraciju DPF-a. To mi nije dalo mira pa sam ga povezao na Vcds da vidim parametre Dpf filtera. U slici su vam ocitani parametri.
Interesuje me da li je kod mene izvadjen Dpf obzirom da je zaprljanost 0, a zadnja regeneracija pre 2600 km taman koliko je i auto kod mene. Ili je problem do nekog senzora.
Kako proveriti da li je DPF softverski iskljucen?



Sent from my Mi 9T using Tapatalk

« Poslednja izmena: Februar 12, 2021, 01:25:32 posle podne od strane Modus »

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #62 poslato: Februar 09, 2021, 01:19:35 posle podne »
Ako je sve ovo sto pise tacno, verovatno izvadjen dpf

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 866
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #63 poslato: Februar 09, 2021, 01:51:38 posle podne »
Turi prst u auspuh ako je cist imas dpf.
Ovde je verovatno izvadjen, a mora biti softverski ugasen jer bi imao problem u voznji i greske.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #64 poslato: Februar 15, 2021, 11:21:23 pre podne »
Imam problem sa dpf filterom dva puta je masinski opran ali posle nekog vremena lampica se upali i ne gasi se.

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 933
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #65 poslato: Februar 15, 2021, 01:29:34 posle podne »
Kad dodje do toga nema mu spasa ili vadi ili drugi.

Van mreže zvezdo

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B8
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #66 poslato: Februar 16, 2021, 03:32:02 posle podne »
Ukoliko je sve u redu sa autom (a u vecini slucajeva nije!!!) pa se nakon pranja (e sad pitanje je kakvog ?gde, kako?)  DPF ponovo zacepi onda mu spasa nema, jedino da se stavi u neku pec na 1000stepeni ako mu moze pomoci.
Pranjem na masini se nakon pranja dobije listic na kom se vidi pritisak pre i nakon pranja, odnosno nakon pranja se vidi u kakvom je stanju. Ako je dobro opran i i nakon pranja imao mali pritisak na ulazu onda je sigurno problem u necem drugom.
Pre malo informacija si dao da bi ti bilo tko mogao nesto tacno reci.

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #67 poslato: Februar 21, 2021, 04:18:57 posle podne »
Evo slike pritiska pre i posle pranja


Van mreže zvezdo

  • VW Početnik
  • Poruke: 102
  • Lokacija: Šid
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B8
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #68 poslato: Februar 25, 2021, 07:06:46 posle podne »
Po ovome listicu filter uopste nije bio jako prljav! zasto si ga prao?
Kao sto mozes i sam videti odlicno je opran. Ocigledno je problem u necem drugom.
Ako ti je palio lampicu koju nisi mogao ugasiti malo duzom voznjom na nekih 2500 okr  onda treba preko dijagnostike pogledati kada i na koliko Km je radjena zadnja regeneracija odnosno da li je uopste i radjena. Takodjer pogledati koje pritiske ocitavaju sonde pre i posle filtera. Naravno proveriti i EGR.

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #69 poslato: Februar 25, 2021, 08:55:52 posle podne »
Stavljen je novi senzor diferencijalnog pritiska dpf-a i lampica se vise ne pali egr je stavljen drugi.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #70 poslato: Februar 26, 2021, 08:07:51 pre podne »
Turi prst u auspuh ako je cist imas dpf.
Ovde je verovatno izvadjen, a mora biti softverski ugasen jer bi imao problem u voznji i greske.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока



Samo jedno malo nadovezivanje, neki TDI PD motori bez obzira na prisutan DPF jednostavno imaju čađavi auspuh. PD sistem i DPF nikako ne idu zajedno, ljudima koji su prvi vlasnici i posle male km i većinske vožnje na otvorenom blago pocrni auspuh ili isti ima čađi. TDI CR motor ako je ispravan ne bi smio nipošto da ima čađav auspuh.


Van mreže smor

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #71 poslato: Februar 26, 2021, 10:41:24 pre podne »
Kod mene PD motor 1.9tdi bls - auspusi čisti.

Van mreže mita4d

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1.6tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #72 poslato: Februar 26, 2021, 05:46:16 posle podne »
Dakle ovom "ekpertskom" metodom kad gurnem prst u auspuh nema vekikog gara tj prst je skoro cist, za razliku od predhodnog auta koji sam imao (Corsa C 1.7 di) gde pri pomisli o ovako necem budeš ugljenisan. Ali obzirom da ne kraju auspuha imam hromirani zavrsetak primetio sam da je njegov unutrasnji deo oblozen nekom tvrdokornom čadji koja se izuzetno tesko skida.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk


Van mreže vlada ns

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #73 poslato: Mart 27, 2021, 04:15:11 posle podne »
Pozdrav forumasi. Imam golf 6 2.0  81kw. Auto kada radi aktivnu regeneraciju motor trese u leru. Tako vec 3 godine od kada sam ga kupio. Kada prodje regeneracija sve se vraca u normlu i nikakvih problema nema.
Kod drugog auta mi samo digne obrtaje i tako zavrsi bez treskanja. Pa ne znam dal je sve ok sa dpf na golfu. Dijagnostika ne pokazuje da je zacepljen ili slicno.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #74 poslato: April 02, 2021, 12:43:18 pre podne »


Citat: dixon
Немојте се залуђивати тим адитивима. Дизели морају да се возе. Иоле добра варијанта за спречавање проблема са дпф (ко баш нема времена за отворени пут или једноставно увек вози само по граду) је регенерација покренута дијагностиком... Поготово кад крене да пали те честе регенерације а ви их прекидате, направићете зврчку себи, има глава да вас боли...

Mislim da je ovo što je napisao @dixon  ključno u celoj priči za DPF koja je vrzino kolo jer kako god okreneš pre ili kasnije isti  strada ma šta radio, jer jednostavno dizel motor, dpf, egr i gradska vožnja ne idu nikako zajedno, bez posledica. 

Pa se postavlja pitanje da li i kako bar delimično sprečiti stradanje DPF-a, sprečiti česte regeneracije ako neko nije u mogućnosti da često vozi na otvorenom putu, odnosno jednostavno stalno vozi gradsku vožnju. Da li pomaže da se sipa kvalitetnije gorivo (ako da, koje)? Što se tiče pokretanje regeneracije dijagnostikom - da li se tu misli na recimo pokretanje regeneracije VCDS-om u garaži na leru nakon nekoliko prekinutih regeneracija tokom vožnje ili preko VCDS-a u toku vožnje "namerno" pokrenuti regeneraciju nevezano za poslednju uspešnu regeneraciju jer nisam siguran koliko je pametno u garaži pokrenuti regeneraciju preko dijagnostike zbog samog hlađenja i ogromnih temperatura prilikom regeracije, odnosno sagorevanju čestica, a kapiram da  ćregeneracija tokom vožnje ima mnogo bolje hlađenje zbog kretanja auta?

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 933
  • Lokacija: bg
  • Karma: +18/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #75 poslato: April 02, 2021, 02:31:54 pre podne »
Ja sam jednom video tu prisilnu regenariciju sve se usijalo mislim da nije dobro, doduše ja na svom autu ne bi radio.
300.000km samo gdrive i povremeno aditiv. Uskoro se spremam da kod doktora iz Železnika uradim čišćenje dpf preventivno.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #76 poslato: April 02, 2021, 10:46:01 posle podne »
Dobro, ti na taksiju imaš koliko-toliko lufta da ako ne odmah iz prve uradiš regeneraciju onda nakon drugog-trećeg puta jer si stalno u pokretu i možeš da skočiš do autoputa ili gde već da se odradi regeneracija. Meni recimo nije blizu auto-put, i nemam u blizini zgodan put za "produvavanje" a vožnje su mahom kreni-stani po gradu plus kratke relacije, zato bi mi bilo zgodno da mogu sam po potrebi VCDS-om da odradim regeneraciju kad treba. Naravno ako je to bezbedno i preporučljivo u sopstvenoj režiji jer koliko sam video nije to baš sve tako jednostavno samo pokreneš regeneraciju klikom i udri. Ima tu mnogo "ali". Ogromne su to temperature prilikom regeneracije treba pržiti 40-tak minuta na leru u garaži ne bili se odradila regeneracija. Možda @dixon ili neko stručan može iz prve ruke da nam kaže šta je tu pametno činiti dok sve radi kako treba, jer kad lampice krenu da se pale i krene sa zapušavanjem nema tu 'leba na duge staze ni sa čišćenjem ni sa pranjem DPF-a.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #77 poslato: April 03, 2021, 08:41:58 pre podne »
Nisam strucnjak ali evo sta ja radim...nemam problema s dpf-om odradio sam jednom prinudnu zajedno sa dekarbonizacijom sa kojom kao valjda jos bolje ocisti...dekarb mi je povratila jedan od senzora dpf-a tako da cu nju da rafim na svaki mali servis, drugi auto bez dpf-a mi mnogo manje dimi skoro pa ni malo sad da li je zbog nje ili ulja ravenol ne znam uglavnom radicu i dalje isto...uglavnom meni odradi regeneraciju i kroz grad bez problema za nekih 15ak min...kao predostroznost uzeo sam ovaj aditiv koji valjda sluzi za gradsku voznju i sagorijeva cestice na manjim temp

A sad drugi put tj naizmjenicno cu da sipam na svakih 2kkm ovaj koji je za sistem ubrizgavanja, koji ga stiti i cisti i kao plus zastita dpf-a


Dobio sam potcrdu od majstora da su oba bas dobri i taman da ih sipam naizmjenicno...e sad ne znam da li pravim kakvu gresku ali to je to sto ja radim
« Poslednja izmena: April 03, 2021, 08:44:54 pre podne od strane bogdanPG »

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #78 poslato: April 03, 2021, 11:04:47 posle podne »
Kad uspeš da uradiš regeneraciju po gradu,  u kom stepenu prenosa i na koliko otprilike obrtaja? Kako se kod tebe u tom slučaju manifestuje pokretanje regeneracije - samo podigne obrtaje na leru i krene malo da se trese motor ili nekako drugačije? Pošto u zavisnosti od količine čađi odnosno zaprljanosti DPF-a postoje aktivne i pasivne regeneracije. Ali ne znam da li se manifestuju na isti način i da li je istim stilom vožnje moguće završiti regeneraciju.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #79 poslato: April 04, 2021, 12:19:09 pre podne »
Radio sam jednom prinudnu reg tj preko dijagnostike i tad sam vidio da motor radi tacno na 2k obrtaja...tako i ja pokusavam kad mi se upali kroz grad, da vozim na 2k ili malo vise tj koliko to mogu da uspijem kroz grad...manifestuje se tako sto digne obrtaje za nepunih ako znam koliko mu to dodje...kad je sve normalno ler gas je kazaljka preko 600 o/min, a kad radi reg kazaljka ispod 800o/min...i s obzirom da je automatik bas laganom voznjom "rasteze" previse brzine tj ne salta ih na oko 1600 o/min nego ode skoro do 2k o/min zadrzi ga tu malo i presalta...to je sigurno tako jer samo jednom prilikom odma posle reg posao na dijagnostiku da budem siguran da je to to...e sad razlike izmedju akt i pasivne ne znam mada mi je majstor pominjao "to je audi on ima male reg" mozda je mislio na nesto od toga sto ti kazes samo ih drugacije zove