Autor Tema: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002  (Pročitano 10352 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« poslato: Oktobar 05, 2019, 11:34:36 pre podne »
Pozdrav drugari, evo ukratko i ja da se upisem.

Paja je kod mene godinu ipo, prosao test(put do mora i nazad nekih 2500km) pa je red da ga predstavim malo.

Oprema high line, ali vidim i da tu ima razlike ili ljudi prave da izgledaju tako ili se razlikuje high line oprema.

Uglavnom od opreme:

1. Siber(nemaju svi high line sto sam video)
2. elek. podizaci svi, el retrovizori, child lock, grej. retrovizora
3. prskalice farova(isto nisam vidjao na svakom)
4. grejaci prednjih sedista
5. navi(i to vidim da nemaju svi high line)
imam antene pozadi(verov. za tv na prozorima gepeka) ali to nemam uz kola(vidim da ima neki kabel i da je goreo malo)
6. alkantara sedista, pozadi za decu se skuplja zadnja klupa
7. fabricki ksenoni
8. unutrasnji retrovizor sa aut. zatamljivanjem
9. tempomat, brsaci sa senzorom za kisu
10. maglenke
11. veliki bord(bledi na toploti)
12. fabricki telefon(nokia radi jos)

Kad sam ga uzeo, nisam bas obracao paznju na neke stvari, pa cak sitnice, pa me to sad polako stize.

Za pocetak, auto je Svajcarac u Srbiji je nekih 5-6 god. Na satu kaze 250.000+, Imao je nekih sitnih ostecenja na limariji tipa tackice i malo zagrebanog na zadnjem braniku, jedna lajsna na vratima mi je zalomljena, da li je neko hteo da drpi ili sta vec ne znam, i jedna lajsna iz kanala na krovu mi je falila, niklovani nosaci su poceli da rade i tako.
Vremenom sam skontao da mi ne rade jos neke sitnice mikroprekidaci u prednjim vratima i gepek vratima, prskalice farova, osvetljenje luftera, osvetljenje kasete, brava kasete, zadnja piksla ne ispravna(nema mehanizam za zatvaranje), cepovi na pragovima mi fale, navi naravno ne radi, sarzer jedva ocita jedan cd.


Od mana koje sam primetio jeste da mu se cuje lezaj tocka, i da ima neko lupkanje na desnoj strani i to povremeno zavisno od velicine rupe, kasnije sam primetio i da mi prlja(masti) na egr ventilu. Turbina mi je ulazila u safe mod.

E sad u sledecim postovima cu vam napisati sta sam resio od kvarova i sitnica i kako me je sluzio na putu.

Neki planovi vezani za njega su da se dovede u stanje u kojem treba da bude odrzavan auto i neka blaga ulepsavanja.

Evo nekih slika kad sam ga kupio


I jos jedna slika, uspomena na zucka(golf 2)




« Poslednja izmena: Oktobar 05, 2019, 12:08:56 posle podne od strane medolinos »

Van mreže Dalibor kv

  • VW Početnik
  • Poruke: 89
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 05, 2019, 02:28:14 posle podne »
Passat lepo igleda na slikama.Sad te sitnice koje si naveo idu sa godinama i nekim losim odrzavanjem.Kad kazem lose mislim da prethodnog vlasnika nisu brinule te sitnice koje nisu uticale na mehanicku ispravnost.Sve se to da srediti polako.Vidim da nema i fabricke 17ice koje idu uz Highline opremu.Zadnja klupa sa ovim sedistima za decu mi se posebno svidja.Odavno jurim ovo al nema na prodaju.

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока


Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 05, 2019, 03:34:27 posle podne »
Sto je najgore ja sam mislio da su ovo high line..
Nisu ta ostecenja nesto, ali nerviraju, verovatno ih imaju i drugi, ali ih ne pominju, jbg 2002 god.

Kad smo kod zadnje klupe, jel to po nasem zakonu, moze se koristiti umesto decijeg sedista? Veca deca 4 god i vise?



Послато са SM-N910C помоћу Тапатока


Van mreže Dalibor kv

  • VW Početnik
  • Poruke: 89
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 05, 2019, 03:50:49 posle podne »
Kod nas je zakon da dete izmedju  5 i 12 god. I visoko 135cm i više. Može koristiti tz. buster ili ovo sedište koje imaš ti.Ja imam klince od 5 i 7 god i ovakva klupa bi mi bila idealna.

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока


Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 39
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 05, 2019, 06:05:05 posle podne »
Lep passat.Sto se tice sitnica lako ces to resiti,samo je potrebno strpljenje i upornost  ;) Najbitnije ti je da resis mehaniku ako ti vec turbina upada u safe mod majstor1 Nadam se da ces resiti sve i da ce te dugo sluziti.  formidable
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 05, 2019, 06:33:12 posle podne »
Dobar pasat, koja je potrosnja?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 05, 2019, 06:45:05 posle podne »
Lepo izgleda.

Ovo od kvarova, što kažu kolege, može se srediti, ako hoceš i želiš. I ako hoćeš da ti na autu bude sve na mestu, da ne bude slomljena nijedna žabica, da radi svaka sijalica, da nema nigde fleke od ulja i tome slicno, to trazi vreme i trud. Ja npr. volim da mi bude sve na mestu, što se kola tiče i preterano vodim racuna. Npr, ta kockica u lajsni je 1100 dinara u Porsche-u i naravno da će svako kome je auto upotrebna stvar da kaže: ,,Ma sta me briga za to". Većina nas ovde nece, jer smo ljubitelji automobila i zato smo ovde. Veliki broj ljudi je inače nemaran za auto dokle god ide, a ne da vodi racuna o sitnicama.

Što se tiče turbine, probaj prvo da očistiš egr ventil, po mogućnosti usisnu granu i pregledaj vakum creva.
Mikroprekidači, mogu da se zamene ili da prepraviš na obične, kao što sam ja uradio.
Ove enterijerske sitnice o kojima pričaš, sve ima da se kupi na otpadima.

Zadnja klupa sa busterima za decu se i meni mnogo sviđa, planiram da ubacim sportline sedišta (i prednja i zadnja), ali ne znam da li u toj kombinaciji ima ovakvo zadnje sedište.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 05, 2019, 07:13:19 posle podne »
Hvala Rnjak,

I koje su high line felne?


Da vam malo prepricam sta sam do sada popravio:

Bila mi pukla manzetna na polu osovini bas na dan kupovine, to sam resi jeftino, pa sam usput odradio mali servis i proverio vitalne delove, tu mi je majstor skontao da su creva na kocnicam skoro pukla i kajis klime, takodje sam odradio mali servis.

Smarao me zvuk iz prednjeg tocka na 80-90 km na sat pa sam odlucio da i to proverim medjutim majstor me ubedjivao da ne mora da znaci da je lezaj tocka, trla babala, pa sam odlucio da zamenim majstora, kod drugog majstora smo odmah ustanovili da se radi o lezaju prednjeg desnog tocka(koristio covek neki stetoskop), usput htedoh da resim problem  cudnog lupanja, medjutim zamenismo rame i probasmo drugi amortizer, zvuk nije nestao, zamenio je i onu potkovicu, ali zvuk i daje ostao. Digao sam ruke od toga dok se zvuk ne pojaca i ne nadjem nekoga ko zna odmah sta bi to moglo biti.

Proverio sam tada auto detaljnije, ulje u menjacu je bilo lepe bolje, medjutim mastio je na egr-u, to sam za sad ostavio da vidim da li je do turbine ili do njega u medjuvremenu sam zamenio sve diskove i pakne(ATE stavljeni), i primetio da turbina na 4000+ obrtaja odlazi u safe mod i tek posle paljenja-gasenja proradi, ali opet ista prica na 4000+ obrt.
Citao sam o tome i vidim da su ljudi pisali o cadji i prljavstini na krilcima i kvarovima ventila na turbini. Posto sam uskoro morao na put i nisam imao puno izbora odlucio sam da odem na more sa takvom turbinom(uplatio sam pomoc na putu) pa sta mi bog da. Pre toga svratio sam do jos jednog majstora koji je rekao da je turbina na izdisaju i da ne prelazim 2500 obrt., sto je nekih 110-120km u 6 brzini, to nisam mogao da prihvatim, posle me je jos naplasio da otvaramo glavu motora i proverimo ventile i bregastu, slazem se da nije lose, ali 2 dana pred put nisam mogao to da radim.

Krenem na put nabijem auto do 130km i ubacim na tempomat i cekam sta ce da se i tako do Beograda, ja da dam gas auto i turbina nista, poludeh ugasim auto i upalim u voznji nabijem gas i auto krene da ide lepo od tog trenutka pa do povratka iz Grcke (nekih 2400km) auto je radio bez ikakvih safe modova i gusenja. Tako da predpostavljam da je bila uprljana turbina tj. krilca na njoj. Ostao je i dalje problem mascenja egr-a, sveze ulje baca tamo, pa se pripremam da resim turbinu svakako i vidim da li je do nje ili treba menjati i egr ventil.
Od sitnica(ali zivaca kostaju) resio sam

- mikroprekidace u prednjim vratima, u zadnjim sam menjao bravu, jer je tesko zameniti  sam mikroprekidac
- motoric prskalice farova(nisu radile prakalice)
- ksenone, bili kinezi, crkao jedan posle mesec dana, prodavac auta me ubedjivao da su dobri bili, ubaci sam philpsove iz Madjarske, dobio garanciju godinu dana, za sad sluze
- pocupao sam sarzer i kablove i ubacio onaj emilator sto imitira sarzer i izveo usb na jedini slobodan prekidac na tabli
- nabavio sam lampu za kasetu i popravio bravu kasete
- crklo mi bilo i otvaranje poklopca rezervoara, pa sam i to resio sa elektricarom jeftino ima tema
- pikslu zadnju sam popravio i preradio da ima usb ulaze umesto upaljaca i osvetljenje crveno, posto nije imalo
- osvetljenje luftera sam popravio(jedan malo svetli slabije pa cu morati to opet)
- kupio sam lajsnu u krovu sto ide u kanal za odvod
- ocistio odvod sibera i navukao odvodno crevo na gumicu(curila voda u auto) ocistio odvode ispod akumulatora
- napunio klimu i ocistio(dezinfikovao) inace je automacka
- morao sam vratiti fabricke lampice(osvetljenje kabine, bili ledovi, ali pocrkali), jedino ostali kod unutrasnjeg retrovizora

Ima sigurno jos necega, ali ne mogu se setiti svega :)

@Desmo

5.7 lit 130 prosecna, 6.5-7lit 150+ klima(natovaren skroz), gradska 8-10lit zavisno da li je zima i da li imam tesku nogu, ispod 8lit, moram da se vucem ko baba


Послато са SM-N910C помоћу Тапатока
« Poslednja izmena: Oktobar 05, 2019, 08:14:49 posle podne od strane medolinos »

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 05, 2019, 08:29:33 posle podne »
Ne stigoh da dodam u prethodnom postu slike kako sam izveo usb, tu plastikucu sam kupio rezervnu, pa kad mi dojadi sakrijem, ali mi ovako funkcionalnije, nisam hteo da ubacujem u kasetu ili ispod naslona za ruku.
Zamenio sam i crevo od turbine sto ide posle egr ventila bilo napuklo i ukrase kod gepeka kod brave bilo zardjalo i pukla oprugica.

U medjuvremenu sam trazio nesto i naidjem da su neke verzije passata imali grejace pozadi, to je kontam extra retko

osvetljenje piksle...

Послато са SM-N910C помоћу Тапатока

Van mreže Dalibor kv

  • VW Početnik
  • Poruke: 89
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 05, 2019, 08:40:22 posle podne »
Hvala Rnjak,

I koje su high line felne?


Da vam malo prepricam sta sam do sada popravio:

Bila mi pukla manzetna na polu osovini bas na dan kupovine, to sam resi jeftino, pa sam usput odradio mali servis i proverio vitalne delove, tu mi je majstor skontao da su creva na kocnicam skoro pukla i kajis klime, takodje sam odradio mali servis.

Smarao me zvuk iz prednjeg tocka na 80-90 km na sat pa sam odlucio da i to proverim medjutim majstor me ubedjivao da ne mora da znaci da je lezaj tocka, trla babala, pa sam odlucio da zamenim majstora, kod drugog majstora smo odmah ustanovili da se radi o lezaju prednjeg desnog tocka(koristio covek neki stetoskop), usput htedoh da resim problem  cudnog lupanja, medjutim zamenismo rame i probasmo drugi amortizer, zvuk nije nestao, zamenio je i onu potkovicu, ali zvuk i daje ostao. Digao sam ruke od toga dok se zvuk ne pojaca i ne nadjem nekoga ko zna odmah sta bi to moglo biti.

Proverio sam tada auto detaljnije, ulje u menjacu je bilo lepe bolje, medjutim mastio je na egr-u, to sam za sad ostavio da vidim da li je do turbine ili do njega u medjuvremenu sam zamenio sve diskove i pakne(ATE stavljeni), i primetio da turbina na 4000+ obrtaja odlazi u safe mod i tek posle paljenja-gasenja proradi, ali opet ista prica na 4000+ obrt.
Citao sam o tome i vidim da su ljudi pisali o cadji i prljavstini na krilcima i kvarovima ventila na turbini. Posto sam uskoro morao na put i nisam imao puno izbora odlucio sam da odem na more sa takvom turbinom(uplatio sam pomoc na putu) pa sta mi bog da. Pre toga svratio sam do jos jednog majstora koji je rekao da je turbina na izdisaju i da ne prelazim 2500 obrt., sto je nekih 110-120km u 6 brzini, to nisam mogao da prihvatim, posle me je jos naplasio da otvaramo glavu motora i proverimo ventile i bregastu, slazem se da nije lose, ali 2 dana pred put nisam mogao to da radim.

Krenem na put nabijem auto do 130km i ubacim na tempomat i cekam sta ce da se i tako do Beograda, ja da dam gas auto i turbina nista, poludeh ugasim auto i upalim u voznji nabijem gas i auto krene da ide lepo od tog trenutka pa do povratka iz Grcke (nekih 2400km) auto je radio bez ikakvih safe modova i gusenja. Tako da predpostavljam da je bila uprljana turbina tj. krilca na njoj. Ostao je i dalje problem mascenja egr-a, sveze ulje baca tamo, pa se pripremam da resim turbinu svakako i vidim da li je do nje ili treba menjati i egr ventil.
Od sitnica(ali zivaca kostaju) resio sam

- mikroprekidace u prednjim vratima, u zadnjim sam menjao bravu, jer je tesko zameniti  sam mikroprekidac
- motoric prskalice farova(nisu radile prakalice)
- ksenone, bili kinezi, crkao jedan posle mesec dana, prodavac auta me ubedjivao da su dobri bili, ubaci sam philpsove iz Madjarske, dobio garanciju godinu dana, za sad sluze
- pocupao sam sarzer i kablove i ubacio onaj emilator sto imitira sarzer i izveo usb na jedini slobodan prekidac na tabli
- nabavio sam lampu za kasetu i popravio bravu kasete
- crklo mi bilo i otvaranje poklopca rezervoara, pa sam i to resio sa elektricarom jeftino ima tema
- pikslu zadnju sam popravio i preradio da ima usb ulaze umesto upaljaca i osvetljenje crveno, posto nije imalo
- osvetljenje luftera sam popravio(jedan malo svetli slabije pa cu morati to opet)
- kupio sam lajsnu u krovu sto ide u kanal za odvod
- ocistio odvod sibera i navukao odvodno crevo na gumicu(curila voda u auto) ocistio odvode ispod akumulatora
- napunio klimu i ocistio(dezinfikovao) inace je automacka
- morao sam vratiti fabricke lampice(osvetljenje kabine, bili ledovi, ali pocrkali), jedino ostali kod unutrasnjeg retrovizora

Ima sigurno jos necega, ali ne mogu se setiti svega :)

@Desmo

5.7 lit 130 prosecna, 6.5-7lit 150+ klima(natovaren skroz), gradska 8-10lit zavisno da li je zima i da li imam tesku nogu, ispod 8lit, moram da se vucem ko baba


Послато са SM-N910C помоћу Тапатока
Ovo su higline.
Ja sam pre neki dan menjao one sijalice na lufterima i u onim fabrickim plasikicama sam ugurao led sijaličicu sa otpornikom.Dva mi svetle ok a dva slbije,trebao sam da pustim duze sijalice.

Послато са SM-G930F помоћу Тапатока


Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 05, 2019, 08:52:14 posle podne »
Mnogi prodaju ove moje kao highline 16-ke, pa mi nije jasno skroz,

Inace mi je prvi majstor rekao da su mi parametri za rad motora pojacani, tako da sumnjam da je auto cipovan, lepo vuce stvarno, posebno sad kad nema rupu na 4000+ obrtaja.

Gde vi savetujete da se turbina resava i kako da znam da li mi je egr mrtav, posto ima ulja na egr-u kontam da je turbina pocela da kenja i baca ulje gore, a da egr propiski zbog toga? Za cega sluze rupe na egr-u? jel to tamo zbog regulacije vazduha ili cega, pa se uljna para nagomila i izbaci tamo?

U inter kuleru nema ulja, ali mi se cini da malo trosi, tipa 0.5 lit na 7500km?



Послато са SM-N910C помоћу Тапатока
« Poslednja izmena: Oktobar 05, 2019, 09:38:48 posle podne od strane medolinos »

Van mreže zoran79

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +9/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 b6
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 05, 2019, 09:00:33 posle podne »
Prljava ti je geometrija turbine, treba skinuti,ocistiti i proveriti stanje turba, svi 1,9tdi maste preko ibera mozes oprati creva i hladnjak, sve je to danak kilometraze i gradske voznje. Utegne se to pa bude paja ko pracka!

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 05, 2019, 10:06:16 posle podne »
Tako ce i biti, hvala svima na lepim recima.


Evo kako sam resio zadnju pikslu i prepravio 12v ulaz na usb portove sa meracom voltaze.

https://youtu.be/aDdWdvgQ09k/

Послато са SM-N910C помоћу Тапатока

Treba mi savet da li raditi niklovane krovne  nosace folijom, posto su polovni preskupi, a niklovanje isto tako?
« Poslednja izmena: Oktobar 05, 2019, 10:51:46 posle podne od strane medolinos »

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 05, 2019, 10:49:37 posle podne »
Tvoje i jesu highline felne, samo ovo su 16 cola.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže BAKI95

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 28
  • Lokacija: Prhovo
  • Karma: +10/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW PASSAT tdi
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 06, 2019, 10:11:47 posle podne »
Javi mi se za te mikroprekidače, moj drugar to menja.
Inače lep paja. Srećno sa sredjivanjem.

Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 07, 2019, 03:27:41 pre podne »
Nisi citao, popravio sam, nabavio sam mikroprekidace od kolege sa foruma.

Послато са SM-N910C помоћу Тапатока


Van mreže medolinos

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • brmmm
  • Auto: Golf 2 1988, Zucko
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 13, 2019, 10:43:48 pre podne »
Sta mislite o turbo line Grujic servisu turbina?

Послато са SM-N910C помоћу Тапатока


Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 13, 2019, 01:34:53 posle podne »
Ili Užice ili Božec (Čačak). Ne bih dalje eksperimentisao.
TDI POWER

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 13, 2019, 02:03:53 posle podne »
Ni Uzice vise ne radi kao ranije, ja sam moju turbinu sa seata dvaput slao na reklamaciju, uvek je pistala nakon remonta. Nadji dobru polovnu.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat 1.9 tdi, 96kw, high line, 2002
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 13, 2019, 02:06:55 posle podne »
Ja sam uradio turbo na Golfu u Božec. Turbo je odrađen vrhunski i dobio sam pismenu garanciju sa pečatom.
Samo je bitno pri ugradnji da se postupi pri uputstvu.
TDI POWER