Autor Tema: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI  (Pročitano 74143 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #340 poslato: Maj 14, 2020, 05:12:37 posle podne »
Nije...Maksa je na dva torex-srafa sa strane, otkacis jezicak bravice haube i maska je slobodna. Onda dobijes prostor da operes hladnjak.

Pored svih ovih radova koje sam najavio da cu da radim kada dozvoli vreme, moram da zamenim i gumice na hladnjaku ulja. Stvara se uljna fleka na istom posle nekog vremena. To bez kanala nece bas biti lako, ali promenio sam bez istog i druge nepristupačne stvari, pa cu i to.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 38
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #341 poslato: Maj 14, 2020, 10:56:54 posle podne »
Znam kako se skida ceo prednji kraj  ;) nego sam mislio da si skidao hladnjak klime pa sam zato pitao,hvala na odgovoru :84
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #342 poslato: Maj 15, 2020, 11:50:37 pre podne »
Pravo da ti kazem i ja sam se tome cudio, posto nisi neko ko ne radi oko kola, ali nismo se razumeli.  ;) biggrin

Hladnjak klime ne mora da se skida, samo naprskas odmascivacem sa prednje strane i posle 5 minuta peracem pod pritiskom ispreres dok izlazi prvljavstina i pena. A ako si dobro oprao, voda mora da prolazi i sa druge strane, kroz oba hladnjaka.

A dok ne skines branik, mislim da ga je nemoguce izvuci hladnjak klime, jer nema prostora za manevar. Dva gornja drzaca imaju po dva srafa, a donje samo ubacis i leziste. Nije bas zgodno, dok ne otkacis creva, ali to nisam otkacio ni kada sam radio veliki servis, nego sam samo pomerio sa strane. Kad treba da ga vratis, ide teze da nadjes ugao, ali da se vratiti i tu je blizu presostat, na kome su 4 tanka kablica i o tome mora da se vodi racuna da se ne pokidaju.
« Poslednja izmena: Maj 15, 2020, 11:52:51 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 38
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #343 poslato: Maj 16, 2020, 01:45:49 posle podne »
To me je interesovalo. :84Bitno je da smo se na kraju razumeli :)
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #344 poslato: Jul 29, 2020, 12:34:12 pre podne »
Uradih danas mali servis.

Ponovo naidjoh u garazi na zastitne limove iza zadnji diskova koje sam kupio, ima preko godinu dana, stoje ofarbani, spremni da se ugrade. Cim se ukaze prva sledeca prilika, time se bavim. Sada imam baterijski udarni odvijač koji ce da resi (valjda) nemogucu misiju sa srafovima zadnjih lezajeva. Pre toga ce naravno da budu naprskani odvijač sprejem, ako ne ide, grejanje brenerom, pa opet odvijanje. A ako ni to ne uspe, tu je aparat za zavarivanje, pa cu navariti matice, pa ce tada sigurno da popuste. Tu ce, u svakom slucaju ici novi imbus-srafovi. Imaju u Okov-u na Novom Beogradu da se kupe takvi i razni drugi.

Sa vremena na vreme kupim, da imam. Kada radim nesto na trapu, recimo, na svom ili nekom drugom automobilu, nebitno, uvek se nadje bar jedan sraf koji nije za vracanje, pa ga zamenim novim. Da mi je bio ovaj udarni odvijač za one zapekle srafove za sinu branika, kada sam radio veliki servis na Passatu, spasio bi me, dosta bi mi skratio posao.

Juce sam radio veliki servis na Pezou 206, na kome je lakse da se uradi, nego na Passatu B5.5 i udarni odvijač mi je dosta olaksao posao.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #345 poslato: Jul 29, 2020, 12:43:21 pre podne »
Ja i dalje mislim da je taj sprej odvijac mit.

Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #346 poslato: Avgust 04, 2020, 11:10:46 pre podne »
Ja ne mislim da je ,,carobno sredstvo", kako ga neki zovu, ali ne mislim ni da ne pomaze. Ako se hvatas u kostac sa malo zahtevnijom mehanikom, moras da ima pri ruci sav alat koji moze da ti zatreba, ako nesto krene kako ne treba, da ne bi morao da staješ na pola posla.

Evo prilike da se zamene limovi iza diskova. Preksinoc cujem skripu iz zadnjeg trapa, stanem, imam sta i da vidim, zadnje plocice dosle skoro do kraja. A one nemaju kablic za istrosenost, kao prednje. I kada vec njih budem menjao, skinucu i diskove, pa i zadnje lezajeve  i limove iza diskova. Kokretno, ove su pozadi izdrzale 22000 km, sto je za moj stil voznje i koliko sam ih platio, zadovoljavajuce. Secam se, radio sam jos nesto i primetio sam da su plocice skoro za zamenu i bila je subota, tako se potrefilo i te plocice sam jedva nasao. Ako nista drugo, nisu ,,ljute" kao, recimo LPR, koji bukvalno guli diskove. Ovaj put sam se odlucio za Metelli, jer sam stavio nekoliko delova te marke na kola i za sada nisam imao nijednu reklamaciju.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #347 poslato: Avgust 10, 2020, 08:55:04 posle podne »
Nemoguca misija je postala moguca, do duše, velike borbe su bile u kojima sam ipak izasao kao pobednik. Zamenjene su zadnje kocione plocice, neplanirano i diskovi i zastitni limovi iza istih. Slike ne mogu da postavim sada, neke jesam zabelezio i okacicu ih kasnije. Osim one gde je sve novo namontirano. Ali i to cu da slikam sutra i videcete.

Dakle, stavim auto na klocnu, skinem tocak, kociona klesta, disk i pocinje duga i teska borba. Šrafovi imbusi 10x25, koje sam kupio nove za vracanje, ima ih po 5 na strani, naprskani odvijač-sprejem, sacekao sam malo i probao, ali nece da krenu, a da sam zategao jos malo, oblajznuli bi. Brenerom nisam mogao da grejem, jer je blizu i lezaj i senzor ABS-a, pa da ih ne ostetim. Da probam sa pistoljem, pa sta bude. Od 10 srafova, samo jedan se odvio bez problema, ostali su oblajznuli, pa sam probao da nakucam malo veci triple-square, kako se inace odvrce oblajznuli imbus, ali nije uspelo, opet je proklizalo.

Posegnem za jedinim proeostalim resenjem, aparatom za zavarivanje, pa da varim duge šrafove, koje sam provukao kroz rupe na glavcini. Sve sam lepo ocistio, da bi zavar bio bolji. I samo zavarivanje vec zagreje sraf, sto svakako znaci. Problem je, sto cete videti na slikama, sto nema mesta da se lepo zavari sraf sa svih strana, vec samo sa dve kako valja i ne može matica, pa da se zavari u centar, jer gedora ne moze da se navuce na istu, ni da kroz rupu na glavcini prodje, niti moze da se odvrne okastim ili brzim kljucem. O vilastom nisam hteo ni da mislim, oblaznulo bi na 1. Po 4 srafa po stani sam odvio tako, vareci druge duge srafove koje sam imao na njih. A po jedan nije hteo tako, pucali su po 2-3 puta. Onda resim da zavarim maticu, ali ne bas u centar da imam mesta da sa bar dve paralene strane uhvatim rocanglama ili papagajkama. Matica za razliku od srafa moze da se zavari u sredini, a ne samo sa strane, ma koliko dobro da se sraf zasilji brusilicom. Matica nije bila zavarena u centru, pa ce cim krene da udari u glavcinu, da se zaglavi, ali to mi je i bilo vazno, samo da krene, pa cu posle lakse. Vilastim ključem nije htela da krene, ali sa rocanglama od 2 cola je popustilo. Posle sam osekao maticu brusilicom i opet navario sraf, pa odvio. Ali tu nije kraj muci, glavcine su jedva izasle, a senzore ABS-a sam nekako izvadio posle prskanja sa odvijač-sprejem, polako sa tankim srafcigerom i okretanjem, levo desno uz izvlacenje. Njihov dzek je ispod tepiha kod zadnje klupe, treba da se podigne sediste, ispod koga nije, proverio sam, znaci morala bi prag-lajsna, pa da se dize tepih. Mogao sam i tako , pa da ih samo izvucem sa glavciom. Sve sam to ocistio od rdje, koliko je moglo, a bilo je puno. Vratio nove, davno pripremljene zastine limove, nove diskove, nove plocice i vratio ABS senzore na mesto. Klip na levim krestima nije hteo lako da se vrati sa alatom za to, pa sam ih skinuo, razradio i vratio na mesto, spakovao plocice, pa ozracio sistem.

Strugar, sa kojim sam se dogovorio da mu donesem diskove da mi ih obradi (imali su 8,5mm debljine, 10mm su novi) nije radio, iako sam dosao u vreme kada smo se dogovorili. Imam i komsiluku jos jednog, ali njemu se nesto nije radilo. I odem u prodavnicu auto delova i kupim nove diskove, Metelli. Iako su ovi moji imali debljinu, cak i kada bi se obradili, imali su riseve i nisam hteo da ih vracam.

Ljudi moji, ako mislite da to ide ovako, grdno se varate...Kada gledate ovaj klip, u sebi za mene mislite verovatno: ,,Šta bre pametuje ova budala?". Ali verujte u svaku rec ovog posta, jer je sve sto sam napisao, radio zaista.



Slike kasnije....
« Poslednja izmena: Avgust 10, 2020, 09:01:26 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #348 poslato: Avgust 10, 2020, 10:35:48 posle podne »
Ovaj klip vec moze da vam donekle docara ono sta i kako sam radio...


Do sada sam mislio da nema goreg posla na Passatu od zamene prekidača u bravi, ali evo, desio se i takav.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #349 poslato: Avgust 11, 2020, 03:09:50 pre podne »
Evo nekih slika, kao sto rekoh, zaboravio sam da slikam, kada sam sve namontirao, ali bice i to...











Cena novog zadnjeg lezaja sa glavcinom, sto sam onako, usputno pitao, kada sam kupio diskove je prava sitnica, 4100 dinara, najjeftini koji je imao u radnji i tom trenutku.
« Poslednja izmena: Avgust 11, 2020, 03:16:41 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 866
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #350 poslato: Avgust 11, 2020, 01:42:49 posle podne »
Treba si prvo uzeti neku punu cev ili preko imbusa i par puta dobro opaliti cekicem po srafovima. Ne bi se maltretirao ovoliko.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #351 poslato: Avgust 11, 2020, 08:55:41 posle podne »
Imbus jesam nakucao cekicem, maksimalno koliko je moglo i cuknuo srafove sa strane sa koje sam mogao. Preko cevi, posle kada ostetis mesto za ključ, dzabe udaras. Tu pomaze samo navarivanje matice ili srafa, pa da odvijes. Cak ni sa sekacem, mada sa njim tesko da bi moglo, malo je prostora, mislim da ne bi uspelo. A cev, da provuces kroz rupu na glavcini, pa da udaraš po srafu preko nje, unistices mesto za ključ, pa opet od odvijanja bez zavarivanja nema nista.

Da nije imbus, nego obican sraf, situacija ne bi bila ni slicna. Ja bi vratio srafove sa obicnom glavom, nego nema mesta, mora imbus.

« Poslednja izmena: Avgust 11, 2020, 09:01:36 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Zeleni Zub

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5,5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #352 poslato: Avgust 12, 2020, 07:19:53 pre podne »
Au kakav posao....
Umorio sam se dok sam citao.
Kazi mi, koliko je trajala ta akcija ? To kad krenes, ne znas koliko ce da traje i sta ce sve da iskoci usput.
Izazov, nema sta! Ali kad se odradi posao, sve ti nekako bude fino  B)
Svaka cast na upornosti i odradjenom poslu   thumbup

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #353 poslato: Avgust 12, 2020, 08:09:04 posle podne »
Jedan dan sam radio jedan tocak, a drugi dan drugi. Nisam imao ceo slobodan dan i trosile su vise vremena ove ,,sporedne" stvari.

Hvala puno. :26

Naravno, budeš zadovoljan kada zavrsis posao i vidis da si dobro uradio, bez obzira koliko je bilo zahtevno. Treba da menjam i levi homokineticki zglob, ali to mi posle ovoga i nije neki posao.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #354 poslato: Avgust 14, 2020, 11:18:24 pre podne »


Ofarbao sam i leva zadnja klesta, koja sam menjao posle ondasnjeg farbanja svih cetvoro, pa su bila siva, preslo mi je na plocicu, koju cu obrisati, to nije problem.

Novi diskovi, limovi iza sa srafovima i zadnje plocice.
« Poslednja izmena: Avgust 14, 2020, 11:22:05 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #355 poslato: Avgust 18, 2020, 07:28:01 posle podne »
Promenjen i levi homokineticki zglob do tocka, nisam nista uspeo da slikam, ali evo klipa kako to otprilike izgleda...


Odlucio sam se za Magneti Marelli. Stara manzetna zgloba je za cudo, cela, nigde nije pukla, sto se desi u apsolutnoj vecini slucajeva, kada je zglob za zamenu. Manzetna pukne i to se na vreme ne primeti i zglob strada, zato sto iscuri mast i nema podmazivanje, pa dolazi do habanja. Staru manzetnu sam ocistio i sacuvao, trebace. Rezultat se odmah, u prvoj voznji video, probao sam da namotam par puta pun, da opteretim zglob, ali krckanja vise nema.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #356 poslato: Avgust 22, 2020, 10:07:59 posle podne »
Danas sam ispolirao farove, a sada, kada je pala noc, icicu da ih nastelujem.

Inace, procureo mi je jedan amortizer gepeka, pa onaj moj ,,izum" vise nije imao efekta. Kupio sam dva nova amortizera, 675N, takodje od Audija A6 C5. Stari su bili 630N, ako se dobro secam, ostao mi je jedan, pa cu pogledati. I svejedno sam mislio da prepravim sistem opruga na odbojnike gepeka od Audija A6 C6, koji imaju opruge u sebi, ali ne znam da li ce to biti dovoljno da odgurne gepek-vrata toliko, da amortizeri krenu sami da ih podizu, a sto bi bilo i bolje i lepse resenje od opruga na amortizerima. Inace, to je ovaj deo - 4F5 827 249 B

Ovako nesto...
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?7458114-02-wagon-tailgate-operation-(CCM-coding-)/page2
« Poslednja izmena: Avgust 22, 2020, 10:18:09 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #357 poslato: Avgust 25, 2020, 05:47:46 posle podne »
Došla je na red i registracija, ali i zamena sofersajbne. Imao sam jednu tackicu koju sam mislio sve danas-sutra da sredim, ali od tackice nasta pukotina, koja nije mogla da se repapira. Šoferšajbna 6300 dinara + ruke 3000 dinara.

Što se tiče registracije, jedino sto traže je da skinem kuku (samo uložak), iako je njegova fabrička sa pločicom, ali to mi i nije toliko tesko. Drugo je sve dobro. Zakazao sam tehnički pregled, a cena registracije je prava sitnica - 30700 dinara, bez zelenog kartona, posto ove godine gotovo sigurno nema nista od letovanja. Ako se granice slučajno otvore, zeleni karton je najmanji problem.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #358 poslato: Avgust 25, 2020, 09:19:41 posle podne »
Fine su slike, Blejd!

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 38
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #359 poslato: Avgust 25, 2020, 11:03:46 posle podne »
Sve pohvale za radove,trudis se nema sta thumbup
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.