VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Marko94021 Maj 11, 2018, 09:38:55 posle podne
-
Poz, ovaj imam golf 4 i jos ranije mi se javlja da pri 60-70 vuce u desno.
Stavio sam nove gume i felne, pormenuo silen blokove prednje zadnje viljuske, otisao da optiku izadjem na put i opet. pri mali brzinama on ide fino pravo, cim preko 50-60 on vuce u desno.
Ali zanimljivo je da volan ostaje skoro isto tacnije da se pomeri za 1mm .... dali je neko imao ovakav slucaj
-
Kakva je letva volana? Mozda ona ima lufta ....
-
Kako je to najlakse proveriti
Nista ne lupa ili bilo sta slicno
-
Ko god da se pozali njemu vuce u desno, nikad u levo sto je bas cudno. Slucaj kod mene kada stavim 195/65 fabricku dimenziju guma vuce fino u desno iako je na reglazi pokazalo da je sve u odlicnom redu. Kada stavim 185/65 on ide pravo. Imao sam dva razlicita kompleta guma 195/65 i isto.
Mozda su nam svi putevi nagnuti na desno :)
-
Katastrofa otisao kod majstora kaze on pa ovo je normalno da malo ide u stranu kaze nije ti auto nov syar 16 godina.... hahaha strasnooo
-
Obozavam takve majstore.
Jesi probao da vozis bas po ravnom putu ili na putu kome je desna traka nagnuta na levo? Mozda deluje glupo, alisvi putevi sa 2 kolovozne trake su nagnuti ka krajevima zbog odliva vode, mozda i ne primetis da je nagnut put, pa se tripujes da vuce, u stvari je zbog nagiba? :)
-
To sam i ja hteo da napisem al reko bolje da cutim
-
Katastrofa otisao kod majstora kaze on pa ovo je normalno da malo ide u stranu kaze nije ti auto nov syar 16 godina.... hahaha strasnooo
jebem te zivote da te jebem i majstora mutavog
-
Pomirio sam se sa ovim i uturio sam u glavu da je do puta :D mada je mozda stvarno do puta. Kad izadjem na autoput videcu :)
-
Ja sam imao sličan problem na prethodnom autu, iako je nekoliko trapadžija tvrdilo da je sve OK sa reglažom, ispostavilo se na kraju da je bio kriv stožer jednog amortizera i kada sam ga zamenio pa se nagib tog točka izjednačio sa nagibom drugog, auto više nije vukao u stranu... Dakle, iako postoji neka tolerancija u nagibu točkova, ako se oni međusobno dosta razlikuju, izgleda da to, ipak, može da utiče na upravljivost auta.