Samo je jutros radio na benzinu ok, doduse oko 1100rpm, nekih pola sata, kada ga prebacim na gas nije u redu, sto se tice gasnog uredjaja, kompletan sam servis odradio, cevi su kompletne zamenjene na vozilu, pocevsi od boce do reduktora, kako ga zovu serviseri gasnih uredjaja, ceo reduktor je uradjen, membrane, filteri, sve, e sad, ventil koji regulise smesu gas vazduh je poprilicno zavrnut, ali ukoliko se odvrne auto se gasi na leru, taj problem nije serviser uspeo da otkloni, ali i sa takvom smesom trosi u razumnim granicama, oko 10l, sto je po meni fenomenalno, jer je jedno vreme trosio oko 20l, ali da ne idem mnogo daleko od ovog problema. Kada je u pitanju vazduh, na crevu koje ide od kutije za filter prema monopoint-u, na samom zavrsetku creva, u samom crevu, ubacen je reduktor tj plasticna redukcija sa promera debljine creva na nekih recimo 28mm (ne znam tacno), kako bi se regulisao protok vazduha, dalo je rezultat samo za potrosnju, smanjio je sa prethodnih 20 na 10l. Nisam samo zamenio taj senzor koji stoji na plasticnoj grani na glavi motora, gde se racvaju ostala creva, imam jedan originalni sa nekog stranca, nije mi palo na pamet to da probam, videcu u toku dana ukoliko stignem, a nisam vam jos napomenuo da prilikom prvog paljenja radi na 900rpm kao sat, sa prvim kretanjem problem, jutros sam ga vozio i evo malo pre resih da ga pomerim na lepse mesto, upalio je na gas i drzao obrtaje na 900rpm, ne znam vise ni sam sta da radim i pokusam, imam neki stariji monopoint, na njemu nije nesto radio na benzinu, zato sam ga i zamenio, ne znam da li da pokusam da stavim njega pa da vidim sta ce se desavati, ali ovaj koji je sada na vozilu je u odlicnom stanju, na benz vuce odlicno, isto i na gasu, mada kako su mi objasnjavali gas kroz njega samo prolazi, tako da, mozda gresim, ali mislim da ne bi trebalo da ima neku ulogu ukoliko ga zamenim i vozim na gas.