VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mika13 Februar 02, 2013, 07:36:13 posle podne
-
Ne znam da li sam okacio temu na pravo mesto ako jesam izvinjavam se!!!Zanima me koliko je servis turbine za golfa 1.9TDI 74KW 2000god ??? Auto ide ok ali desava mi se da slabo povlaci i kad dodjem npr.do 120km/h i 3000 obrtaja kao da stisnem neko dugme nekad i na 80km/h,auto malo trgne i nece vise da navlaci...mislim da je turbina u pitanju pa me zanimaju cene remonta,ako gresim ili neko zna u cemu je problem neka mi kaze?Da zaboravio sam da kazem da kada ugasim auto i upalim ga ponovo on vuce normalno kao da se nista nije desilo...Hvala...
-
zaprljana ti je turbina prijatelju 100%, ne radi servis ako ne trosi ulje i ne bali na nju
-
vozio sam kod majstora i menjan je protokomer,sva vakum creva,filteri i opet se isto desava...ne trosi ulje...koliko je taj remont ili cisvenje turbine?
-
Za pocetak odradi ciscenje turbine , usisne grane i Egr ventila , to u proseku naplacuju 50-60eur, taman ce se videti u kakvom je stanju turbina kada se skine
-
OK,probacu to da odradim,ali ako nije problem molio bih za jos misljenja?
-
nazovi turboservis uzice
-
Ima li jos neko predloge sta bi moglo da mi pravi problem ?
-
vidi protokomer..
-
Za pocetak odradi ciscenje turbine , usisne grane i Egr ventila , to u proseku naplacuju 50-60eur, taman ce se videti u kakvom je stanju turbina kada se skine
Ako to ne pomogne i ako si nekad u BG svrati do turboservisa na Medaku
-
auto ti ide u "standby mode",tj kompjuter ga ograničava tako da ne može da predje 3000rpm,zato što nešto nije u redu... ne mora da znači da je turbina,može da bude bilo koji deo vezan za ubrizgavanje i usisavanje , tipa map senzor,ventil turbine itd... Nadji nekoga ko se malo bolje razume u te stvari,neka zakači na dijagnostiku i znaće se šta je...
-
protokomer je menjan i stavljen je bosch-ov...
-
drugari danas sam skinuo turbinu ili deo nje tamo gde je ona klapna i ocistio bilo je cadjavio jako i onaj deo sto ide prema egr ventilu sve sam lepo ocistio i oprao...auto ide dosta bolje ali i dalje mi se desava da zakuca ali redje nego pre....cepnuo sam ga 170km/h danas lagano...ali brine me to sto hoce da zastopa po nekad i dalje.Sta je sledece sto bih trebao pogledati?
-
jesi li ti otvarao i cistio turbinu ili si samo ocistio usisnu granu????
-
Miko sledeće je da odeš u radnju i pokupuješ sve senzore i ventile koji postoje na tvom autu,pošto nećeš da poslušaš...
-
Skidao sam onaj deo gde je ona kao pecurka od gore ?
-
provjeri map senzor, meni se to desilo. tj nesto slicno tako.
procitaj nesto ovde. vidi zadnje postove.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=46281.msg501444#msg501444 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=46281.msg501444#msg501444)
-
e ovako,kada sam kupio auto poslije predjenih cca 1500km poceo je da mi oduzima snagu prva,druga ide u vece obrtaje ali dalje brzine nece preko 2000,2100 obrtaja to se desava na voznji uzbrdo,dijagnostika kaze charge presure control positive geometrija tako nekako,probao sam sa skidanjem protokomera i opet je isto bilo,kazu treba ciscenje turbine tj.geometrije,sve odradjeno vraceno auto ide normalno nema problema sa ubrzanjima uzbrdo,inace auto ne dimi,ne trosi ulje makar za ove 4hilj kolko sam ja presao kad su skinuli turbinu kazu da je suva nema tragova ulja,sipano 5/40ulje,prije par dana poslije predjenih 2400km od ciscnjenja isti problem,ista greska na dijagnostici,e sad neko moje zapazanje i prvi put i sada problemi su poceli da se desavaju kad je temperatura vani se snizila mozda je nekome smijesno ali tako se poklopilo biggrin (imali neki vakum ili nesto na sto bi mogla da utice hladnoca) treba mi neki savjet posto auto vodim sjutra na reklamaciju u servis koji je radio ciscnje pa da ne bude auto si ugusio treba opet da se cisti itd. i opet 80e za ciscenje
-
u postu iznad tvog sam postavio i link mog problema. ima i slika sa dijagnostike i ako ti je tako i ako ti pise kad udjes u trenutne parametre, u ne znam tacno koji kanal, za map senzor izbaci 2900. a normalno je 800-900. i mijenja se, a kod mene zakuca na toliko i to je to. brljavio map senzor. ako nisi vidio link, pogledaj. ako nije to, kontaktiraj majstore, posto ja tu veze nemam, moze se reci biggrin
-
druze imao sam isti proble... cistio sam turbinu i opet mi isto bilo... i kada mi je majstor razradio vakum pumpu auto kao da nije ono...bila zaprljana i nije mogla da hoda...
-
murise ovo je jedna od najvecih gluposti koje sam procitao od 2009e god na forumu
-
mozda ti glupo zvuci kad procitas jer nije lijepo sastavio ali ne prica bezveze biggrin,na turbini postoji vakum,i ja na to sumnjam jer prvi put kad su je skinuli jeste bila prljava od garezi ali bez tragova ulja ili nekog lufta,sjutra bi trebalo da se skida pa cemo vidjeti o cemu se radi
-
vakum pumpa je na glavi motora
-
auto je uzeto iz servisa sve je ok,kazu da je opet blokirala turbina od garezi,e sad mene interesuje sta do toga dovodi da za2500km opet se skupi tolko garezi,ako izuzmemo laganu voznju koji su to ostali faktori koji mogu da dovedu do blokiranja od garezi
-
Eger ventil ;)
-
potrebno je da se skine turbina i da se ocisti komplet,a ne tako po malo da se razradjuje ventil ..... pa opet posle nekog vremena problem.
ako je lepo ociscena i neko ko to zna,nece se ona tako brzo zapljati i praviti probleme.
-
Brate ja sam imao taj problem na mom golfu 4 TDI 66kw (90ks),znaci vozis auto i on odjednom njece preko 2000-2500 obrtaja,ja ga ugasim i opet upalim on radi normalno,pa opet zagusi.Ja odem kod majstora i covek mi za 60eura ocisti komplet turbinu,EGR ventil,izduvnu i valjda usisnu granu,znaci sve,pola motora rasturio bre xaxaxaxa!!!!sve je bilo puno garezi.Ali od tad da kucnem u drvo auto ide extra.A to sto tebi brzo zagusi jeste mozda zbog loseg goriva i sto sam kazes vozis ga pod malim obrtajima,a mali obrtaji su smrt za tdi-motore.Kad se auto dobro zagreje ,samo ga bre raspali menjaj brzine na 2500 obrtaja da on moze da izbacuje svu garez od loseg goriva,nemoj ga stedeti bre,vozi ga malo zesce cak i po gradu znaci raspali po obrtajima,ali nemoj i da preterujes,znaci 2500-2700 obrtaja i menjas brzine,bar ja mog tako vozim,i zasad je sve ok,al uvek pozadi dimi nja auspuh i to crna dimncina zato sto je nas Euro-dizel ,isti ko i loz-ulje xaxaxaxa!!!!!!!!!
-
ne vozim ja lagano nego me oni ubjedjuju da ja to radim biggrin mene je inetresovalo sta mogu da budu uzroci drugi sto dovode do toga npr lose ulje,sagorijevanje u motoru,kazu zacepljen katalizator mozda itd evo para dana se vozim i ok je za sad
-
Imam golfa 4 tdi 81 kilovat interesu je me da li je protokomer isti od njega i od 96 kilovata. Hvala.
-
http://seekpart24.com/bosch/air-mass-sensor-281002757?c=100754#vehicles (http://seekpart24.com/bosch/air-mass-sensor-281002757?c=100754#vehicles)
po ovome nije isti
-
Samo ti njega stisni i vozi ga na vise obrtaje, prilikom menjanja brzina slobodno ga promeni na 3.500 obrtaja i tako ga vozi niza brzina veci obrtaji, da dobro izduvas svu garez koja ti je zacepila turbinu. Vakuum ventil im pravi problem odvezes kod majstora da ti razradi i moras voziti auto s vremena na vreme na vece obrtaje pa ce i on otvarati kako treba, i auto ce ti uvek povlaciti bolje i nece seckati.
-
Hvala drugari.