Autor Tema: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)  (Pročitano 14391 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« poslato: Decembar 03, 2020, 07:12:00 pre podne »
Razlog zasto bi ubacili drugi sat, je mozda zato sto zelite veci ekran, needle sweep ili pak imate sat viska koji bi da adaptirate kod vas i malo zamenite izgled auta, jer sat je nesto sto se cesto gleda tokom voznje. U teoriji, a i u praksi, kucista satova (prednja strana) nisu ista, ali pasuje kuciste VDO sa 4ke na donji deo kucista sa B5.5, hrom prstenovi sa B5.5 pasuju na Golf 4 VDO kuciste (za obrtomer i brzinu).  Ako bi samo prikacili sat, i ukodirali kljuc javio bi se ne jedan nego vise problema, a neki od njih su:

-Pogresan impulsni signal brzine
-Pogresno ocitavanje goriva u rezervoaru
-Sijalo bi ABS i rucna non stop (uz gresku na bordu i iritantan zvuk)


Da bi se ovo resilo, postoji vise nacina, nego zeli da zadrzi orginalni eeprom sata, ne zeli da flesuje drugi, u tom slucaju je potrebno da znate HEX kodiranje u nekom od HEX editora, da znate gde se koja adresa nalazi i kako se menjaju vrednosti na tim adresama. U ovom primeru drzacemo se scenarija da ubacujemo 3B0 920 847 km sat sa velikim ekran iz b5.5 sa softverom 01.00 u Golf 4.

1) Prvo sto uradimo jeste procitamo eeprom naseg orginalnog sata, ako vam je sat Immo3 (lampica za immo sa desne strane u vrhu) onda mozete sve da adptujete preko DumpDashEdita, objasnio sam u proslom postu o KM satovima
2) Ako vam nije immo3 km sat, nego je immo2, mozda moze ako je VDO ako je Motometer nemate srece. Moracete ilii rucno ili da trazite na netu gotov fajl.
3) Ako zelite da budete sigurni da to sto radite da ce sigurno raditi, onda moj predlog radite rucno, usput mozda i naucite nesto.
4) Procitate eeprom novog sata, i ubacite ga u editor po vasem izboru.
5) Na adresi 0x1E4 se nalazi vrednost F7 (obicno) to je vrednost koja je fabricka za B5.5, za Golf 4 tu ide 63. Potrebno je samo da na toj adresi selektujete F7 i ukucate 63 i time ste resili problem ABS i rucne kocnice.






6) Potom mozete kroz DumpDashEdit aktivirati Needle sweep, needle lit, i ostala cuda (i to sam pokrio u nekom od postova)
7) Ako ostavljate fabricku grafiku km sata (sa b5.5) nemate potrebe da menjate vrednosti za brzinu, a ako stavljate svoju grafiku npr 1j5 sivu, moracete da trazite eeprom koji ima takvu grafiku i da u DumpDashEditu transferujete vrednosti za brzinu sa tog eeproma na nov (javite se ako vam zatreba neki eeprom posto ih imam dosta)
8) Rezervoar u Golf 4 je 51~53L u B5.5 to iznosi 60L, potrebno je da u DumpDashEditu sa desne strane gde pise Fuel Tank unesete 53L (ili 51L za visi koliki vam je rezerovar).





9) Potom sve to sacuvate, upucate u nov km sat, i ukodirate kljuceve (ako vec niste)
10) Sada bi trebalo da vam sve pokazuje tacno, bez gresaka (za ABS i rucnu), da je brzina tacna (+-5 km/h)


Ono sto morate znati, auta koja imaju 1J0 CCM na bilo kom km satu iz B5.5 nece imati mogucnost prikazivanja otvorenosti vrata/gepeka/haube i nece im raditi ona opcija da ako sotave svetlo upaljeno a auto ugasen da pisti buzzer. Razlog tome je sto km sat iz B5.5 svaki radi na CAN signalu i ocekuje CAN signal, dok 1J0 nema CAN, a 1C0 ima CAN, tako da ako vam je auto 2002 i noviji imacete prikaze otvorenosti vrata i radice vam ta opcija, a ko vam je stariji nece, ali se moze ubaciti 1C0 umesto 1J0 (pokrio sam to vec u jednoj od tema).

Za vise informacija ili neku asistenciju slobodno me kontaktirajte  majstor1

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #1 poslato: Decembar 03, 2020, 07:29:50 pre podne »
Dobro objašnjeno  thumbup
VW fan

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 38
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #2 poslato: Decembar 03, 2020, 05:41:54 posle podne »
 thumbup
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #3 poslato: Decembar 13, 2020, 11:45:08 posle podne »
Da li moze da se ubaci tabla od b5.5 sa velikim Fisom na passat b5 1998 koji nema FIS a ima bord?

Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #4 poslato: Decembar 14, 2020, 09:28:57 pre podne »
Moze, ali ti treba rucica broda, senzor temperature, instalacija za sve to, pa moras da proveris kodiranje i raspored pinova na dzekovima B5 u odnosu na km sat koji je iz B5.5, pritom bi mozda morao da menjas i ceo CCM sa 1J0 na 1C0 kako bi ti km sat radio kako treba.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #5 poslato: Decembar 14, 2020, 10:09:30 pre podne »
1c0 Ccm mu treba samo da bi pokazivao otvorena vrata...
On već ima bord komp i ručicu, samo što je kod njega tamo gdje je sat, ima i senzor, jer ima Climatronic.

On pita samo da li će da rade obrtaji i ostalo kako treba
TDI POWER

Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #6 poslato: Decembar 14, 2020, 05:55:03 posle podne »
1c0 Ccm mu treba samo da bi pokazivao otvorena vrata...
On već ima bord komp i ručicu, samo što je kod njega tamo gdje je sat, ima i senzor, jer ima Climatronic.

On pita samo da li će da rade obrtaji i ostalo kako treba

1C0 osim simbola otvorenosti vrata, regulise jos neke sitnice. On ako ima B5, nema 1C0 sistem, vec 1J0, jer B5 je u rangu Golf-a 4 pre 2001-og. Tako da B5 obican nosi 1J0 sistem, 1C0 se ugradjivao tek posle 2001, tj marta 2001. Mada tacno je da moze da mu radi km sat bez 1C0 sistema. Obrtaji i brzina bi morala da se adaptira, ali obrtaji ce mu raditi ako je nova tabla za dizela,a on vozi dizela, za brzinu ja mislim da bi morao da menja paramentre, ali moze da se napravi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #7 poslato: Decembar 19, 2020, 05:06:17 posle podne »
Evo da javim
B5 AFN 81kw, ne daje obrtaje tabli 920 849A. Takođe senzor ulja ne radi kako treba, airbag, itd.
Stara tabla je 3B0 919 880C.
TDI POWER

Van mreže Kacerac

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 318
  • Age: 29
  • Lokacija: Tamo neđe
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #8 poslato: Decembar 20, 2020, 09:10:03 posle podne »
Proveri kodiranje stare table, moguce je da motor nema senzor ulja, npr 66kw i motori sa bosch pumpom iz tog perioda do 2001 nisu imali senzor ulja ili je senzor ulja ugasen, sve posle 2001 imaju senzor ulja. Sto se obrtaja tice, proveri kroz VCDS u 17 - Instruments - Output test da li moze da vidi obrtaje. Koliko znam signal obrtaja za obrtaljku dolazi iz ECU i on je isti za vrednost 919 bez canbus i sa canbusom 920. Ja sam npr imao problem da mi ne cita temperaturu, problem je bio sto je moj auto 1998, pa je senzor temp sa 3 zice dok noviji tip motora koristi senzor sa 4 zice koji ima can funkciju tj ide preko can-a, posle prepravke dumpa cita temperaturu, tako je i kod tebe. Takodje probaj ako ne uspes nista, da preko DDE iz tvog starog sata ako je moguce upises kodiranje za obrtaje "Transfer tacho data gaudge" tako nesto.

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #9 poslato: Decembar 22, 2020, 01:32:55 pre podne »
Ubacili smo tablu:

Radi:
- kilometar sat
- koliko L ima u rezervoar tj koliko km mogu da predjem sa gorivom iz rezervoara
-radi ono koliko vremena je auto upaljeno tj kontakt
-kilometraza( i ne znam jos sta)


Ugasio mi je mur lampicu od airbaga od ulja.


JEDINI PROBLEM SU OBRTAJI, trenutna potrosnja i potrosnja na 100km, ostalo je ok.

U VCDS pokazuje obrtaje normalno.

Moze li nekako da se to rijesi?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #10 poslato: Decembar 22, 2020, 07:01:33 pre podne »
Čak smo dovodili canbus high i low direktno sa ECU od auta do table i ništa.
TDI POWER

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #11 poslato: Decembar 22, 2020, 07:54:43 pre podne »
Da nije pokvarena tabla? biggrin

Van mreže haaribay

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #12 poslato: Decembar 22, 2020, 11:15:41 pre podne »
Tabla je sa stranca skinuta koji je dovezen na tockove iz Svajcarske, ne  bi trebalo, ali eto probat cemo drugu pa cemo vidjeti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat B5.5 km sat u Golfa 4 (detaljno)
« Odgovor #13 poslato: Decembar 25, 2020, 08:12:41 posle podne »
Da nije pokvarena tabla? biggrin
Nije, nije
Ni na drugoj ne daje obrtaje.
Riješiće se zamjenom ECUa, za noviji i prepravkom instalacije motora.
TDI POWER