To sto ti je majstor rekao ponekad ima logike, ali to je samo odlaganje neminovnog. Nekad menjac koji je star i puno presao, a nije menjano ulje stvori sebi radne uslove i u tim uslovima funkcionise dobro. Cim nesto poremetis izlaze problemi na videlo. Ako zamenis ulje moze da bude situacija "ili pukovnik ili pokojnik". Vrlo je moguce i da se nece nista desiti ali to je obicno prvi korak koji je relativno jeftin jer sledeci je otvaranje menjaca.
Sto se tice dizne za to ne znam, ali sam video slucaj da zapusen EGR napravi takve simptome kao da je DSG totalno pobrljavio....cima, nece da salta lepo....za neverovati.
Ja sam imao slucaj na svom DSG da je poceo neki lezaj u menjacu da se trosi i pravio je opiljke koji su se kao magnet lepili na neki senzor i mehatronik je zato brljavio. Kada je to reseno i ocisceno nisam imao vise problema.
Za tvoj slucaj ce se javiti neko sa vise znanja. Ako ne, preporucicu ti par ljudi koji mogu da ti rese problem, ima tu blizu tebe.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk