VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Box1 Decembar 27, 2019, 11:45:59 posle podne
-
Ako sam dobro shvatio regeneraciju, i opasnosti vezane za nju, priča ide ovako:
Ako regeneracija započne trenutak prije nego što stignemo na odredište, a mi ugasimo motor, regeneracija je u tom trenutku prekinuta, višak goriva je ostao u sistemu, saprao ulje sa cilindara i usput ga razrijedio u karteru. Vozač se vraća pali auto i motor se nakon nekog vremena pokvari. Vozač plaća štetu, jer nije imao svjetlosni indikator koji će ga upozoriti da je u toku regeneracija. Dakle ovo je propust proizvođača.
Neki vozači po zvuku, obrtaijima i vibraciji znaju da je započela regeneracija DPF filtera, pa će samo nastaviti voziti auto. Međutim neki vozači to ne znaju primjetiti.
Moje pitanje glasi: Može li se sa VCDS-om programirati DPF lampica na kontrolnoj tabli da blinka kada je započela regeneracija, i na taj način upozori vozača da ne gasi auto?
-
Dakle, lampica se pali tek na oko 55% zaprljanosti DPF filtera. Dakle, kako inicirati da se pali (bolje blinka) prilikom svake regeneracije, ispod 55% zaprljanosti?
-
Vrv moguće ( ali mali broj ljudi koji su kršteni za taj deo posla bi to mogli urediti jer svi nešto kao rade a na prste jedne ruke izbrojio koliko njih to ZNA stvarno i razume šta radi))-
zaprljanost detektuju diferentni senzori pritiska ( razlika u pritisku/ protoku) i iniciraju pokretanje postupka.To je komplexan proces i ne bi ja tu ništa dirao jer je previše uslova i okolnosti za tu radnju i može se samo napraviti karambol neki. Znam XX slučajeva i problema vezanih za neadekvatno gašenje tog sistema jer se ne stave “simulatori “ na sva potrebna mesta i neki od procesa ostaju aktivni...
Ja sam kupio focusa sa ugašenim dpf prilikom uvoza... 100 problema sa autom dok nisam odradio reinstal software po broju šasije- tada je identifikovan pravi uzrok i resen.
Regeneracija se primeti ( grublje radi motor, radi ventilator, prebaciš na trenutnu potrošnju u mestu i vidiš da je povišena / preko 1L/ h, karakterističan smrad iz izduva... ) ostavi auto da radi u mestu/ pasivna reg ili nastavi da voziš za nekoliko minuta će završiti
Slažem se da bi bili korisno da lampica skrene pažnju na to, al to je sto je
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Просто је невјероватно колико је произвођач неодговоран, кад није узео за озбиљно да возач треба да зна кад је започела регенерација. И сва та прича о еко нормама ми иде на живце кад се зна да се тренутно у свијету гради око 500 термоелектрана, (по изјави челника Тојоте). Ако је неко којим случајем прилагодио са "VCDS-om" горе наведено, нека подијели искуство!
-
Nije proizvođač neodgovoran, taj sistem odradi životni vek auta u inostranstvu sa ili bez manjih intervencija
Nego mi kupujemo vozila tek kada ih oni odbace
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja mislim da sam prekinuo 1-2 puta regeneraciju, a kad gledam nivo ulja imam malo vise od max. Ne verujem da je majstor sipao vise, znaci vrlo moguce da mi se desilo to iz prvog posta.
A vlasnik sam golfa 6 2.0 od jula, nisam ni imao iskustva sa dpf-om.
A ono sto vidim kao problem jeste jutarnje paljenje, nekad teze upali iako je nov aku. Ccc
-
darkonda da si stavio akumulator koji je fabrika propisala nebi imao probleme sa paljenjem. I opet slucaj da je balkanac pametniji od konzilija inzenjera pada u vodu. Ako ne mozete prepoznati kada se ukljuci regeneracija za vas nije auto nego javni prevoz. I VCDS iz kine nije svemoguc da rjesava sve vase probleme i hirove
-
Ja mislim da sam prekinuo 1-2 puta regeneraciju, a kad gledam nivo ulja imam malo vise od max. Ne verujem da je majstor sipao vise, znaci vrlo moguce da mi se desilo to iz prvog posta.
A vlasnik sam golfa 6 2.0 od jula, nisam ni imao iskustva sa dpf-om.
A ono sto vidim kao problem jeste jutarnje paljenje, nekad teze upali iako je nov aku. Ccc
Mozda ti grijaci nisu ispravni pa teze upali.
-
Prethodni vlasnik je stavio nove grejace.
A sto se tice ovog zanimljivog komentara za DPF, fabrika je idiot kad je dozvolila da ga ugasim dok traje regeneracija, drugo, kad sam u zurbi ne gledam obrtaje posto mi je van svake pameti da svaki put pratim da li radi regeneraciju, desava se da sano izletim iz auta..
Trece, prebacicu ovaj aku kod brata, sebi cu uzeti AGR i verovatno ce praviti isti problem pri paljenju sto mozda i nije neki problem samo ja tripujem ipak su noćne temperature u minusu.
-
Ne može ti ecu zabraniti da ugasiš auto iz xxx razloga. Ništa mu se neće desiti ali par puta to uradiš. Problemi kreću u ozbiljnim km kada jednostavno dotraju sistem
Ja nisam pristalica cackanja softwarea koji je proizvođač predvideo. ( nije to smišljeno u nekom “ dobrovoljnom vatrogasnom društvu” )
Osete se vibracije- čuje se ventilator. Ja imam naviku da prvo Otvorim vrata pa gasim motor - ventilator se čuje ako radi.
Jbg, mora se gleda, prati, osluškuje, kontrolise vozilo.... ili teras dok ne stane i ne kukas na kvarove...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ako prekidom regeneracije može doći do problema, ja kao vozač bi trebao biti upozoren kontrolnom lampicom da ne gasim motor u tom trenutku, posebno zbog situacije ako mi supruga ponekad vozi auto. Šta ako je motor vruć, pa ventilator ostane da radi? Da li hladi motor ili sam prekinuo regeneraciju? Puno je tu pitanja bez odgovora. Neko je napisao da ne treba dirati softver? A zašto ga je VW dirao zbog DieselGate afere, pa nam je svima novim softverom smanjio trajanje EGR ventila. Zbog toga su i dobili kaznu od 8,5 milijardi eura! I neka su! Što se tiče akumulatora, kod mene ide AGM (start-stop) i ja sam stavio Baren, a orginal ide Varta. Ko se imalo razumije u elektroniku zna da marka akumulatora ne znači ništa. Ne možeš umjesto AGM- staviti obični.... Bitne su specifikacije i da se akumulator pomoću VCDS prilagodi autu, jer noviji auti drugačije pune skroz nove akumulatora. Dakle, ne možeš tek tako izvaditi akumulator i staviti novi, moraš autu "objasniti" da si stavio novi akumulator. Marka nije bitna, nego specifikacije.
Ja mislim da sam prekinuo 1-2 puta regeneraciju, a kad gledam nivo ulja imam malo vise od max. Ne verujem da je majstor sipao vise, znaci vrlo moguce da mi se desilo to iz prvog posta.
A vlasnik sam golfa 6 2.0 od jula, nisam ni imao iskustva sa dpf-om.
A ono sto vidim kao problem jeste jutarnje paljenje, nekad teze upali iako je nov aku. Ccc
-
Ljudi, neće mu biti ništa ako se nekada prekine ali nije poželjno. Kada parkiraš auto i čuješ ventilator- prebaci na trenutnu potrošnju i ako je na radnoj temperaturi preko 0.6 ( ide do 1.4 L/ h) ostavi ga da radi ili još bolje vozi. Bolje je da je uradi i vožnji/ aktivnu regeneraciju
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Pa ti i jesi upozoren lampicom kad je stvarno kriticno i kad zaista ne bi trebao gasiti auto dok ne odradi regenerciju. Ove redovne regeneracije nije problem prekidati,ali ne treba preterati i zanemariti.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Bas tako.. iskreno ja ni ne obracam puno paznju na regeneraciju pali je cesto jer davim auto po gradu non stop al sta da radim.. cesto ne stigne auto ni da se zagreje ja stignem na odrediste.. pa do sledeceg opet i tako u krug.. evo pre neki dan je bas upalio lampicu al se potrefilo da sam isao ne neki put i odma je ugasio.. za 2-3 god kolko imam auto 2 puta mi je upalio lampicu.. a redovne regeneracije radi vrlo cesto...
prikacili smo ga na dijagnostiku kad sam radio mali servis cadji nije bilo uopste.. ja reko sigurno je pun kad tako cesto radi.. pa da mu odradimo rucno preko dijagnostike.. ma kakvi.. nista...
sve je to dobro, samo gledam kad je vec prekidam da se parkiram na betonskoj povrsini tj sto dalje od nekih zapaljivih materija i to je to biggrin uostalom to pise i u knjizici proizvodjaca ;)
-
Radio sam veliki servis, kacio na vw dijagnostiku, dpf 6% ja zadovoljan :)
-
Pozdrav svima
Imam passata b6 2.0 140ks.Ja planiram da izbacim dpf,ne znam koliko je to dobro,ali auto sam kupio pre 7 meseci od prijatelja a i kod njega je dpf lampica bila upaljena skoto 6 meseci.Moje msljenje da je on bas zatvoren,ja bih zato da ga izbacim.Ali pre neki dan pocela da blinka lampica grejaca,na dijagnostici je pokazalo usisna klapna.E sad ja bih da iskljucim i izbacim dpf,iskljucim egr i klapnu,softveraki.Klapnu kazu da izbacim,kako sam ih shvatio da skinem klapnu sa one osovine samo.
Dali je to neko radio na svom autu???
-
sto ne ocistis DPF sto bi izbacivao ...
ili poruci nov DPF ...
-
Bezi od tog majstora koji ti je rekao da iskljucis sve to. Ja da sam na tvom mestu ne bih ga iskljucivao vec bih ocistio ili kupio nov. Ne vidim poentu da se kupuju kola koja ne mogu da se odrzavaju i onda ljudi potezu za gasenjem svega i svacega. Da ne pricam sto ne mozes da ga registrujes od sledece godine ili da ne mozes da ga vozis preko granice, tj mozes, ali ako te uhvate platis kaznu kao nov dpf 😂
-
Bezi od tog majstora koji ti je rekao da iskljucis sve to. Ja da sam na tvom mestu ne bih ga iskljucivao vec bih ocistio ili kupio nov. Ne vidim poentu da se kupuju kola koja ne mogu da se odrzavaju i onda ljudi potezu za gasenjem svega i svacega. Da ne pricam sto ne mozes da ga registrujes od sledece godine ili da ne mozes da ga vozis preko granice, tj mozes, ali ako te uhvate platis kaznu kao nov dpf 😂
ukratko si objasnio Vlado ... :25
kupi stariji model bez dpf i vozi se srecan Nenade ...
-
Ili kupis benzinca i vozis se kao covek. :)
-
Ima i on svojih prednosti a i mana, doduse sve vise razmisljam da sa dizela predjem na benzin s obzirom da je 90% voznje po gradu, a dizel naprosto nije za to.
-
A sta ces druze kada pocne provera izduvnih gasova od sledece godine?Promeni to ili ga ocisti i radi mu redovnu regeneraciju i bice sve OK :84
-
Zato i pitam.Nije problem odrzavanje,niti kupovina drugih delova,nego neko pise da je ovako neko onako.Zato sam pitao.Neko kaze da je cistio dpf pa ga opet napunilo,u gradskoj voznji.Isto tako za egr,gledam mnogi ga iskljucuju.Pa sam zato i pitao
-
Ima i on svojih prednosti a i mana, doduse sve vise razmisljam da sa dizela predjem na benzin s obzirom da je 90% voznje po gradu, a dizel naprosto nije za to.
Ja sam pre ovog imao isto dizela i posle sam plabirao benzinca,bas zbog toga sto je voznja tu po lokalu.I onda mi ispao ovaj auto.A i sad se razmisljam bas da ga prodam i kupim benzinca.
-
vidi ti njega malo negde isteraj ...pa malo poteraj u obrtaje ...jer ta gradska voznja ubija ...ono mazi pazi pod malim gasom ...
turbina se napuni garezi prenese na egr ...pa kat---dpf i kao kad bi zapusio nos a neko te tera da trcis ...bla bla ....
idi tipa ono na Cupriju ..pa auto put do Svijlajnac ..Despotovac ... izvozaj to kao mladu prvo vece :84
-
I ja mislim da tom autu treba malo duša da se izvadi. Uspi aditiv od Liqui Moly za DPF regeneraciju, očisti usisnu granu i EGR i onda zagrij auto i vozi ga jedno 15ak km na 3000 obrtaja u trećoj ili većoj brzini.
Meni je Sharan prodisao posle čišćenja EGR i usisa.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200211/333ddfe14a0fea4d59b2406899c1ab45.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200211/07554ee724f6040198a5ce10008f1615.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200211/d181bb45f2f05e011dc1364e86111dad.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200211/1017157e746e55d8d1bc27cbca574b66.jpg)
-
Moracu i ja da pocastim ljubimca ciscenjem dizni, egr-a i usisa. Kupio sam 3x u zadnjih mesec dana Wynn za dpf i vozio Bg-Kg ali mislim da su to bacene pare iskreno. Nije da imam problem neki vec bolje spreciti nego leciti. 😀
-
I to sam probao 5 dana sam ga vozio po 30 km na 3000-3500,mislio sam da ce probije,ali nije.Odem obrisu gresku i posle 5,10km opet se upali za dpf.Ali nisam sipao nista za ciscenje.
-
Idi na hemijsko ciscenje, cuo sam da skinu 95% akumuliranog pepela, ako ni to ne pomogne spremi pare za nov.
-
A sta je bolje,kakvo ciscenje?Vidim neko skida dpf pa ga ubace u neku kao komoru,a neko ne skidaju samo
-
Pazite vi da vam se ne zapali dpf nasilnom regenerscijom.
-
A sta je bolje,kakvo ciscenje?Vidim neko skida dpf pa ga ubace u neku kao komoru,a neko ne skidaju samo
To je ultrazvucna kada...
-
Један колега са посла је на опелу радио у неком сервису регенерацију дпф-а, два пута.
Он каже да су му преко компјутера-вероватно дијагностике, покретали регенерацију, и да је ауто сам у месту радио под високим обртајима и на тај начин је он то решавао, временски око 30-40 минута. Каже да су му рекли да се на сензорима пре регенерације очитавају јако велике разлике у температури пре дпф-а и после дпф-а. А после регенерације разлика буде за 0,5 степени. У последње три године је то два пута радио код њих...
Sent from my vw mk5
-
I to sam probao 5 dana sam ga vozio po 30 km na 3000-3500,mislio sam da ce probije,ali nije.Odem obrisu gresku i posle 5,10km opet se upali za dpf.Ali nisam sipao nista za ciscenje.
Mislim da moraš da imaš i preko pola rezervoara nafte i da je auto potpuno zagrijan.
-
40l minimum onda bocica 275ml i oko 50tak km da se vozi pod opterecenjem na 2500-3000rpm. Tako 3x uraditi. Mada kazem ti, mislim da je to bacanje para klasicno, ako on sam ne moze regeneraciju da uradi, cisto sumnjam da ces tako resiti problem..
-
Mislim da je tu sad kasno za aditive. Po meni to vise sluzi da tebi bude mirna savest pa da preventivno sipas na pun rezervoar kad krenes na neki put. Sada kad je doslo do muke kasno je za aditive...
-
I ja se slazem, aditiv moze kao prevencija.
Ali ocekivati da ce on rjesiti problem kad dodje do te mjere je nemoguce.
Samo skidanje i na profesionalno ciscenje, ako ne pomaze onda novi.
-
Ja to resio ovako: procenti pokazuju koliko jos do sledece regeneracije, izmedju prethodne dve presao 192km, a kad 0 postane 1 znaci da je regeneracija u toku...
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200217/48d7d99781407c9d633fcaea0ea48d37.jpg)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
To je torque aplikacija ili?
Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
-
I ja se slazem, aditiv moze kao prevencija.
Ali ocekivati da ce on rjesiti problem kad dodje do te mjere je nemoguce.
Samo skidanje i na profesionalno ciscenje, ako ne pomaze onda novi.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=76787.msg848214#msg848214 :46
-
Кад се регенерација активира преко дијагностике, онда се обавезно мијењају уље и филтер. Што се тиче скидања DPF-a и EGR-a, мој кум је то урадио и на техничком нису ништа приметили кад је мјерио издувне гасове. П.С. Скидање је ОК кад мајстор зна шта ради. Дакле, немојте свакоме возити ауто. Углавном наши људи то не раде. Повезују се преко Team Viewera са ликовима који то префесионално ураде. Најчешће раде са Кинезима... Дакле, наш мајстор скине DPF и EGR, а онда неки Кинез преко интернета (мреже) убаци прилагођену мапу (софтвер) за ауто. Кад је профи одрађено, 100% нема проблема.
-
Јутрос кренем на посао, а до посла имам 1,5 километара и таман да паркирам ауто, пали се лампица за АКТИВНУ регенерацију, јер сам задња 2 пута прекинуо ПАСИВНУ регенерацију. Јбг, шта ћу... Не гасим ауто, него га идем возити у 4-тој брзини, 70 km/h, јер се код мене на тај начин врши активна регенерација, са око 15 минута вожње. Дакле, касним на посао због неспособних инжињера у VW, јер нису ставили упозорење кад се врши пасивна регенерација. Јбг, нисам примјетио задње 2 пасивне јер сам био у журби...
-
Meni su jednom radili regeneraciju u servisu dijagnostikom i nisu nista vise menjali. Jedino skidali plastiku iznad motora da se ne iskrivi od visoke t. Auto je u garanciji tako da nista nije naplaceno. Jedino sto i dalje nisu znali da kazu da se za regeneraciju ne pali ona lampica za dpf vec kad se upali znaci da je zapusen. Posle malo guglao i nasao kako da znam da li radi regeneraciju posto mi ni to nisu rekli kad sam kupio auto vec samo sipaj i vozi. Sad preko Torque app vidim kad ce ponovo i mnogo mi je lakse...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Box1, kazes nisu stavili upozorenje za pasivnu, a ti znas da si je dva puta prekinuo, pa treci put sacekao da odradi, jer ti je upalilio upozorenje?
Lampica ne treba da se pali uopste kada je sve u redu. Osim ako si ko zna koliko puta prekinuo regeneraciju, pa se pritisak u pdf-u toliko povecao (postao zapusen).
Ako ga svaki dan vozis citavis 1.5km na posao i sa posla, nije ni cudo.
-
@Paracinac Нисам нашао ту опцију за очитавање DPF-a на Tourque апликацији. Можеш ли ми објаснити гдје је? Слика ако може? Који OBD2 користиш?
@AcoVW Претпоставио сам, али нисам био сигуран, био сам у журби као што сам написао... Испоставило се да је ипак радио регенерацију. Јбг... Зато и кажем да су инжињери требали активирати лампицу, да не прекидам пасивну регенерацију. Јбг.... А и не возимо сви на отвореном....
-
Ali ti si znao da si dva puta prekinuo? Kapiras sta hocu da kazem..
Nije tesko shvatiti da je regeneracija u toku.
A kud' bi da se pali lampica na svaku regeneraciju, auuu sto bi bilo pitanja na forumu, sta mi sija , smem li da vozim, cemu sluzi... A da ne kazem sto bi bilo poseta majstoru.
A sve to zato sto niko ne cita uputstva (ko nije upucen), generalno, ne samo za dpf
-
Nema je, moras sam da je ubacis, tj. da dodas novi PID. Ides na settings>manage extra PIDs>add custom PID i poslednje dve slike sta upisujes sve od podataka i komandi. Koristim najjeftiniju BT dijagnostiku sa aliexpressa. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/439f337e48d0f31f8bfb943740e8bfea.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/74defa67be851becfe63969dc16c82d1.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/eba54c95a144c2f63fdaefc1440e4399.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/9e45289bcb2efea9187958c336b54cda.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/731e8f87b0d1b0f17a5fad06a7a90287.jpg)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Ovaj PID je da pokaze 0 kad ne radi i 1 kada radi regeneraciju. Samo sto u settingsu displeja stavis da nema decimala. Postoje komande i za merenje cadji u gramima ali kod mene ne rade... (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/29b9fb0dacc086fa679cf0d613b0d8a9.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/250dedb64c3488548d24d73657ba9a68.jpg)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Evo jos nekih od PID-ova sto sam nasao na netu. Ne rade bas svi kod mene ali meni je najbitnije bilo da znam kad ce ponovo regeneracija. I za upitstvo da dodam, dzabe i da ga citam kad pise "na NEKIM modelima se upali lampica" I slicno. Nista konkretno nisam naucio iz uputstva...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200219/3ae82c2da50dbbf2aa152cdd34e0e174.jpg)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
A da vam olaksam da se ne cimate sa pidovima
Procitajte ovu temu:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=76068.0
Pa skinite noviji DPF VAG (FULL) verija - placena
https://mega.nz/#!yRZkBAxC!5z1Efr3LNHuclLA0SKco5Bjdg0nd0My83o2J0QOkFWo
-
Kod mene nece vag dpf da ocita, na listi nema 3.0 motora, a moguce i da je zbog jeftine kineske dijagnostike...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
@Paracinac Jel kod tebe "Lite" ili "Pro" verzija Tourque?
Nisu mi ista polja i kad ih potpunim prema uputstvu, neće da primi vrijednosti, odnosno neće da ih snimi.
(https://i.postimg.cc/2bjFv4SR/IMG-20200219-213139.jpg) (https://postimg.cc/2bjFv4SR)
-
Pro verzija.
Na prvoj liniji gde si stavio strelicu upisi 018b, a gde je druga strelica izbrisi slovo A pa upisi (C*100)/255
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
@Paracinac Hvala druže... Namjestio sam za postotak kao što si mi objasnio-napisao. Ali ne mogu za ON/OFF regeneraciju, piše da {B:0} nije istinit (thrue)... Vidi sliku...
(https://i.postimg.cc/d7md6nWN/Screenshot-2020-02-19-22-06-41-255-org-prowl-torquefree.jpg) (https://postimg.cc/d7md6nWN)
-
Sad to vec ne znam. Probaj Équation {B:0}
ili Équation {B:0}*
Kod mene to odmah radilo ali sam se za nivo cadji namucio i na kraju odustao...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
Cujem danas od kolege, da dpf filter ima neku tecnost ili prah koji se dosipa kad se potrosi?? I kosta boga oca mnogo.
Kako je to reseno kod vw, ono sto sam do sad procitao na forumu ovde jeste da auto sam radi regeneraciju uz pomoc nafte koju pusti u dpf, nisam zapazio nikakve tecnosti i prahove :)
Mislim da je on to za Francuska kola mislio
-
Prve generacije dpf na koriste nikakve dodatne tecnosti kao npr, golf 5, passat 6 idr.
Ove novije generacije koriste adblue tecnost i ona kosta nekih 1€ po litri. Cak i manje. I otprilike pun rezervar adblue-a traje nekih 20-25 000 km- otprilike.
-
Nemaju ni sva novija vozila adblue
Oko 50din je
-
Ne znam prica mi o nekom prahu ili dpf tecnosti.
Igleda da ih neki majstor levati za ozbiljne pare :)
-
Ne znam prica mi o nekom prahu ili dpf tecnosti.
Igleda da ih neki majstor levati za ozbiljne pare :)
ima 1. generacija tecnost i jeste skupa papreno -moj Sharan spada u tu grupaciju vw vozila ... :46
imam mali rezervoar od 4L.ciscenje se pokrece iskljucivo dijagnostikom ...kad se radi servis dijagnostika automacki ocita dali hvali tecnosti i dali je potrebna
reparacija
(https://i.postimg.cc/BtFcdJmn/Technost-Za-DPF-Filtar-VOLKSWAGEN-G-052-143-A2-Originalen-Produk.jpg) (https://postimg.cc/BtFcdJmn)
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=67374.msg789884#msg789884
-
E pa to je o da to, posto je u pitanju neki c3 dizel verovatno sa starim fap filterom.
-
Jbg neće da mi očita parametre... Mora da je do mog oBD2 uređaja... U svako slučaju, mjerio sam VAG dijagnostikom, kod mene je trenutno oko 13 grama, što je odlično...
@Paracinac Hvala druže... Namjestio sam za postotak kao što si mi objasnio-napisao. Ali ne mogu za ON/OFF regeneraciju, piše da {B:0} nije istinit (thrue)... Vidi sliku...
(https://i.postimg.cc/d7md6nWN/Screenshot-2020-02-19-22-06-41-255-org-prowl-torquefree.jpg) (https://postimg.cc/d7md6nWN)
(https://i.postimg.cc/R3M6Knxc/IMG-20200223-163106.jpg) (https://postimg.cc/R3M6Knxc)
-
Ja resio problem,jer DPF i nemam samo katalizator.Kod mene je egr bio problem.Al moja je krivica jer majstor kad ga stavljao na diagnostiku i kad izbacio gresku ja sam mu rekao da je to dpf i da ne gleda jer mi tako prethodni vlasnik rekao da ima gresku za dpf.Kod mene je motor sa oznakom BKP taj model nema dpf samo katalizator,a motori sa oznakom BKM imaju dpf.tako su nemi objasnili.Nakraju sam zameio dpf i sad je sve ok.E sad BKP motor ima simen dizne,16 ventila i problem sa glavom.
-
Ispravka.zamebio sam egr i sad je ok
-
Zdravo svima. Moze li mi neko pomoci oko tumacenja podataka za dpf? Koristio sam VAG DPF aplikaciju prevo vgate icar 2 adaptera za ocitavanje.
Ovaj oil ash residue me zanima,jel ok ili nije? Jel dpf u redu ili ne?
Da li ce nakon regeneracije ova oil ash vrednost pasti?(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210529/a9bd1ca1e16b9fdfbe492bb727b4e921.jpg)
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
Oil ash je kolicina pepela koja se povecava posle svake aktivne regeneracije, ta vrijednost pepela u tvom filteru odgovara kilometrazi od cca 250000 km, ostale vrijednosti su ok, cadj je sot mass calc i ta vrijedost se penje do 24 g i tad ecu pali aktivni regan.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
-
Ok,hvala...Da li je ovo zabrinjavajuca kolicina oila asha ili je ok? Da li je dpf pred zamenom ili ciscenjem?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
Nije uopste, bitno je da se sam regenerise i da se ne prekida reg, kad se ukljuci aktivni regan to je cca 10-12 min voznje, nema potrebe ga gasirat u visoke obrtaje.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
-
Hvala ti. Mogu li nekako preko ove vag dpf aplikacije videti kada se radi sledeća aktivna regeneracija ?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
Naravno ova zelana gore linija koja je sad na 58 %, puni se do 99%, ujedno ti raste kolicina cadje, kad se pokrene aktivni regan pocrvenice ti dpf, imas temp ispred i iza dpf a koja raste do nekih 630°C, ove dole1, 2,3, su ubrizgavanje goriva u dpf prilikom aktivne reg, kad se zavrsi regan, imas zvucni sign na aplikaciji da je zavrsena,resetuje ti predjenu kilometrazu posle zadnje reg i vrijeme, a isto vidis i na obrtajima u leru.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
-
Super, hvala na detaljnim odgovorima...
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
-
Zdravo. Sta znace ove 2 crvene ikonice pored filtera gore? Obrtaji su mi na 800,potrosnja 0.6. Mislim da jos nije krenuo regeneraciju a vozim 417 km??(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210603/2b26c4f6b2f13c7f7e69902db17f2cb0.jpg)
Sent from my SM-G975F using Tapatalk