Autor Tema: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....  (Pročitano 19971 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #40 poslato: Mart 08, 2010, 10:21:44 posle podne »
prekontrolisi kako ti je postavljen zupcasti kais i podesen ugao paljenja. 2. dok neskines taj karb. nikad neces resiti problem potrosnje. stavi usisnu granu od dvojke 1,6 ili 1,8 i nadji dvojkin karburator i nanovo nek ti majstor plinadzija postavi odgovarajuci adapter za plin. 4. jedino tako ces potrosnju plina dovesti na10l + - 1l sto se smatra prihvatljivim. nikakve prepravke fiatovih renoovih ili bilo cijih drugih karburatora na 1,8 vw ne dolaze u obzir jer je to rupa bez dna ili nemoguca misija, samo bacas pare ides od majstora do majstora svi ti pricaju razlicite price a niko da ga napravi, a auto ne da trosi nego guta.

Van mreže pirke12

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 872
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #41 poslato: Mart 08, 2010, 10:29:07 posle podne »
motor i jeste dvojkin '88, a grana ima otvor za dvogrli karburator . Da li da trazim dvogrli ili jednogrli karburator i neko mi rece ako je dvogrli da trazim model koji otvara drugo grlo preko poluge mehanicki a ne preko vakuma (valjda tako , jbm li ga) . Koji karburator 1.6 , 1.8 ?
Golf 1 Cabriolet

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #42 poslato: Mart 08, 2010, 10:35:47 posle podne »
sasvim svejedno, skini tu medjuplocu i taj karburator sto imas, montiraj gumeni nosac dvojkinog karburatora i karburator i pravo u karburator servis da se taj novi precisti i podesi. tek tad kad auto bude radio dobro ides na montiranje adekvatnog adaptera posto ti taj od fiata nece odgovarati. tad si resio problem drug

Van mreže pirke12

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 872
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #43 poslato: Mart 08, 2010, 10:46:54 posle podne »
Hvala na savetima clap daj  neku preporuku koji karburator da ispazarim ?  I ako imas neki pri ruci ili znas ko ima daj na pm neki kontakt ili ponudu....
Golf 1 Cabriolet

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #44 poslato: Mart 08, 2010, 10:52:43 posle podne »
nemam druze nijedan, odvoj jedan dan pa na auto otpade od surcina do borce, na tom potezu se od delova moze sastaviti onaj nevidljivi avion, a ne da nenadjes karburator od dvojke beer

Van mreže goran-ub

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 462
  • Age: 46
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +16/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gti 16v
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #45 poslato: Mart 08, 2010, 11:14:18 posle podne »
Imali smo i mi jednog pacijenta skinuo k-glavu i stavio jednogrli karburator od zastave da mu auto manje trosi......i na kraju brzi BMX od njega.Stavi ono sto je VW rekao         big_bossi nemas problema.

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 46
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #46 poslato: Mart 08, 2010, 11:21:03 posle podne »
Ne bih bilo koga da omalovazavam.... pogotovo ne Gedoru (svaka cas coveku na znanju i pruzanju nama krajnje neophodne pomoci alealeee)...ali bio sam u prilici da vidim sta ljudi rade ..i to u ovlascenom servisu za ugradnju LOVATO plinskih uredjaja....LADNO UGRADJUJU LADINE DVOGRLE KARBURATORE!!!!!!!! Cak je i jedan moj kolega pristao na to, i ugradio Ladin karburator na BMW....sad ide ko opicen a potrosnja mu je oko 9l/100km

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #47 poslato: Mart 08, 2010, 11:25:43 posle podne »
moze na bmw, ja sam ga ugradjivao i na mb 190 i odlicno se ponasao bas taj ladin. tacno je to. ali nemoze na vw brate, mislim teoretski se moze postaviti kao i ovaj fiatov ali decku nece pruziti ono sto on trazi.

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 46
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #48 poslato: Mart 08, 2010, 11:32:09 posle podne »
Ljudi...moje znanje se svodi samo na zamenu svecica...a i tu nekad zajebem lollol lollol lollol lollol...samo kazem ono sto sam video svojim ocima PRAKTICNO NA VW MK2...e saad dal je vlasniku pruzilo ono sto treba ili nije.... misli1

Van mreže pirke12

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 872
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #49 poslato: Mart 08, 2010, 11:34:09 posle podne »
da su mi svi rekli ne moze to tako i da , mi lik sa istim motorom u kabriju i sa istim karburatorom ne tvrdi da mu trosi 10-12 (isto skinuta k glava) , ja bi ga bacio odavno , i jurio golfov , ali ovako sam na pola , i sve kao mislim nije do karba , a nadam se da je on i da cu resiti potrosnju ..... ali svakako mislim da uzmem kablove i svecice , i kapu i ruku (ako je potrebno uopste jbem li ga , kakvi su delovi na trzistu ne bi me cudilo da ta kapa bude losija od moje...)
Golf 1 Cabriolet

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #50 poslato: Mart 08, 2010, 11:35:52 posle podne »
a za to si u pravu, zavisi sta vlasnika zadovoljava sto je sirok pojam. mada je moje licno misljenje da nema srece s ladinim karbom.

Van mreže pirke12

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 872
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +37/-18
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #51 poslato: Mart 08, 2010, 11:38:40 posle podne »
ma meni treba sledece : Da pri normalnoj voznji (gradskoj) trosi 11-13 ,14 ... na otvorenom 10 .... a jbg kad ga stisnem nek trosi koliko mora .... a ne ovako penzija voznja bez zurbe , i 15 16 ...
Golf 1 Cabriolet

Van mreže Twister

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2174
  • Age: 46
  • Lokacija: Srem. Mitrovica
  • Karma: +53/-19
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #52 poslato: Mart 08, 2010, 11:38:52 posle podne »
a za to si u pravu, zavisi sta vlasnika zadovoljava sto je sirok pojam. mada je moje licno misljenje da nema srece s ladinim karbom.

....zato sam se ja ukenjao trazeci 2 meseca jebenog PIZBURGA  badmood

Van mreže starko

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat B2 kantavan
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #53 poslato: Mart 25, 2010, 11:57:48 posle podne »
boga ti jesi li to silazio do garaze da vidis da li je ono sto ti napisah istina? jeste brate sve sto se napise javno je i moze se proveriti... dalje, na r32 motoru imas li klasicne kablove ili ti je na svakoj svecici direktna bobina kao na 1,8t 20v? i koju svecicu s jednim krakom si stavljao na tog r32?   izvinjavam se moderatorima za off i skretanje s glavne teme ali mozda nekom posluzi ovaj virtualni cas o cetvrtom taktu motora zvanom paljenje smese.

Sad se ja malo izvinjavam za off,ali druze,zar nije paljenje treci takt? ;)
Salu na stranu,na plin sam za 3 godine presao oko 100000 km,a za to vreme sam imao BOSNA,BOSCH (provereno nije original), i sad NGK.Ove poslednje sam,prema NGK katalogu za DS motor, kupio u euroautu u Zemunu i prilicno sam ih dobro platio. Nisam primetio bitnije razlike u performansama,jedino su  trokrake fals Bosch brzo ostale kratkih krakova.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #54 poslato: Mart 29, 2010, 11:03:43 pre podne »
platio si ih dobro jer ta radnja klepa po usima
meni su za V-line1 trazili 2600din (4kom), a drugar mi je nasao u centru za oko 1200din
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže dalibor brisk

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 38
  • Lokacija: BEOGRAD
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #55 poslato: Januar 27, 2011, 03:48:00 posle podne »
Ajde i mi malo da se ukljucimo.

Prvo malo o plinu:

Mnoga naucna istrazivanja pokazala su da je upotreba TNG-a (tecni naftni gas, nama jos poznat kao plin), za motore sa unutrasnjim sagorevanjem, povoljna iz vise razloga. Prvo, nema sumnje da upotreba gasa donosi nize troskove.

Motori koji koriste gas, pri sagorevanju oslobadjaju gasove koji su pogodniji za zivotnu sredinu nego oni iz motora koji koriste benzin kao gorivo. Kolicina ugljen-monoksida koja nastane pri sagorevanju gasa je niza za 10 do 25 % nego pri sagorevanju benzina (ugljen monoksid znacajno doprinosi globalnom zagrevanju). Ljudi sirom sveta shvataju vaznost zastite zivotne sredine. Sagorevanje gasa je jedan od nacina da se izbegne pogorsavanje postojeceg stanja zivotne sredine.

Pored gasova koji se pojave pri sagorevanju benzina kao goriva manje je poznato pitanje o oslobadjanju benzinske pare u vazduhu.

Specificni problemi kod sagorevanja gasa su:
-   potreban visi napon za paljenje smese
-   visa temperatura u komori za sagorevanje
-   losija startna sposobnost na niskim temperaturama

A sad i malo o svecicama:

Svecice BRISK SILVER dizajnirane su za paljenje gasa u motorima i pomoci ce da se eliminisu ovi problemi. Takodje napon koji se isporucuje iz sistema za paljenje je znatno smanjen upotrebom specijalno dizajnirane srebrne centralne elektrode malog precnika i smanjenim zazorom izmedju centralne i bocne elektrode (0,55 , 0,7 i 0,9 mm). Takodje, srebro ima bolju provodnost i onemogucava stvaranje korozije na elektrodi, koju stvara vodonik koji se dobija kao nus proizvod sagorevanje gasa, a samim tim i bolji kvalitet varnice od pocetka eksplatacije svecice pa do kraja njenog zivotnog veka.


Dalje, posto sam primetio da se raspravljate sta je bolje za plin, da li svecice sa jednim ili vise krakova i sledeci put cu Vam objasniti koje su svecice bolje, a za sad cu okaciti snimke da vidite kako izgleda varnica na svecicama sa jednim, sa vise i bez krakova (sto mnogima nece znaciti mnogo, jer izgled varnice nema veze i sa kvalitetom) :)


http://www.youtube.com/watch?v=NjQGTkP33qY

http://www.youtube.com/watch?v=yBWjzo2Zfw4

http://www.youtube.com/watch?v=DZ_cR5xCfnw

Van mreže dalibor brisk

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 38
  • Lokacija: BEOGRAD
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #56 poslato: Maj 26, 2011, 11:42:34 pre podne »
Jos malo korisnih informacija.

Fabrike automobila polako pocinju da se vracaju na svecice sa jednim krakom. Razlog toga je lose paljenje smese. Sto vise krakova ima svecica to je centralna elektroda vise zaklonjena i gas ima losiji pristup samoj varnici. Kada je samojedan krak onda gas ima pristup varnici sa svih strana, dok sama varnica ima probijanje napred i pali smesu mnogo bolje. Postoje cak i racing svecice koje nemaju bocnu elektrodu, vec je centralna smestena dublje u komoru za sagorevanje i varnica iskace direktno u smesu i vraca se niz centralnu elektrodu u izolator (slicno je i kod racing svecica sa cetiri kraka, jer su krakovi povuceni unazad a centralna elektroda isturena).

Sto se tice svecica namenjenih za plin stvar je jako prosta. Fabrika automobila je dizajnirala auto tako da radi na benzinu savrseno. Godine rada i truda je ulozeno u samo istrazivanje i kada je sve gotovo oni puste automobil u prodaju i daju preporuku sta je za njega najbolje. Ali, o plinskom sistemu niko nije razmisljao niti ga je preporucio!
Dakle, plin ugradjujemo naknadno na vozilo. Taj sistem je dizajnirala neka druga fabrika koja je ulozila vreme, trud i novac u istrazivanje koje ce omoguciti da se na benzinskom motoru primenjuje plin. Kada se taj sistem ugradi, taj motor menja svoje karakteristike, koristi drugaciju smesu, potrebna su razna stelovanja i naravno druge svecice koje su otporne na tu vrstu goriva, odnosno smese.

Toplotna vrednost i zazor su samo jedna od stvari po kojima se ove svecice razlikuju od benzinskih. Najbitnija je sama konstrukcija svecice i materijali od kojih je napravljena. Neki materijali jednostavno ne trpe plinsku smesu. I kod plinskih svecica moze da dodje do topljenja centralne elektrode ukoliko je smesa siromasna, sto opet govori da ne mozemo samo da stavimo svecicu i vozimo.

Kada se obicne svecice koriste za plin mogu da predju 30000km ili vise, ali nije sve u tome. U trenutku kada ih stavite njihov radni napon je oko 13000 volti (25000 volti je za platinu i iridijum). Na plinu se taj radni napon rapidno povecava jer centralna elektroda erodira i propada mnogo brze. Sa predjenih 10000km radni napon te svecice je verovatno 20000 volti (30000 do 35000 volti za platinu ili iridijum). Sistem za paljenje je sve vise opterecen i moze doci do probijanja kablova ili bobine, brzeg crkavanja... Ali nema veze, auto i dalje ide, bobina gura i dalje, kablovi se usijavaju, u nekim slucajevima je potrebno i sve ucestalije stelovanje plina. Nekome crkne bobina i dodje do detonacije...

Ne bih da sirim dalje pricu jer mislim da sam dovoljno objasnio :)

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: Preporuka za kupovinu kablova , svecica , kape , ruke....
« Odgovor #57 poslato: Jun 05, 2011, 02:28:10 posle podne »
ja sam skoro kupio nove svecice za moju 3-ku mada ih jos nisam stavio a narucio sam ih iz VW servisa iz Cacka, naravno trazili su broj motoa da bi znali sta je u pitanju. Na svecici samo ima znak VW-Audi i pise NGK i ima 3 pipka. Jos neznam kako ce auto da se ponasa ali za 720 din po svecici bolje bi mu bilo da su dobre....

Evo ovako izgleda kutija i svecice







Ne bih da zanovetam ali to je NGK svecica zapakovana za direktnu prodaju proizvodjacu,po narudzbini u ovom slucaju VW--rade se takve oznake,kako na svecici tako i na pakovanju,a zatim i sam VW prodaje te svecice kao rezervni deo---Zasto bi to NGK radio--neko se sad verovatno pita---pa poenta je PRODAJA,znaci imaju ugovor sa tom firmom i cilj im je da prodaju svoje proizvode
DRIVE IT WITH PRIDE