Autor Tema: Razlika T(DI) i TDi(I)  (Pročitano 29129 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #40 poslato: Avgust 18, 2011, 01:30:03 pre podne »
Ivo, za B5 je sve jasno. Mene je bunilo kod B5.5 sa DI od 101 i 130 konja
Boban-Rus

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #41 poslato: Avgust 18, 2011, 01:31:00 pre podne »
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #42 poslato: Avgust 18, 2011, 01:35:42 pre podne »
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)

Il se rukovodstvo zadrzalo na festivalu  beer u Bavariji....
Boban-Rus

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #43 poslato: Avgust 18, 2011, 01:46:22 pre podne »
Evo sa jednog drugog foruma,ima smisla:

Kada se u Golfu III pojavio prvi TDI motor, tamo neke 1993. godine, postojala je samo jedna verzija sa 90 KS i taj model se prosto označavao 1.9 TDI (sva slova su bila standardno siva)
1996. godine VW lansira Golfa III sa TDI motorom i već respektabilnih 110 KS.
Da bi se razlikovala oznaka u odnosu na stari TDI od 90 KS, ovom su slovo I ofarbali u crveno pa je bio TDI
To je bio početak.
Kod Golfa IV su se stvari malo zamrsile:
Prvobitne verzije su nosile oznake iste kao i Golf III, znači model od 90 KS je bio sive oznake, a model sa 110 KS je imao crveno I
Kada su se pojavili PD motori, nastala je opšta zabuna.
Motor od 100 KS je nasledio motor od 90 KS i njemu su ofarbali DI u crveno.
Motor od 115 KS je naledio motor od 110 KS i preuzeo je istu oznaku, znači samo I crveno
Ispod sam napravio \"tabelu\" sa oznakama i podelom po snazi motora, kao i po konstrukciji (PD TDI i stari TDI motori)

1.9 TDI 66 KW, 90KS (oznake motora su AGR i ALH) pravili se od 1999-2002
1.9 TDI 74 KW, 100 KS PD (oznake motora su ATD i AXR) pravili se od 2000-2003
1.9 TDI 81 KW, 110 KS (oznake motora su AHF i ASV) pravili se od 1997-2003
1.9 TDI 85 KW, 115 KS PD (oznake motora su AJM i AUY) pravili se od 1998-2003
1.9 TDI 96 KW, 130 KS PD (oznaka motora ASZ) pravio se od 2000-2003
1.9 TDI 110 KW, 150 KS PD (oznaka motora ARL) pravio se od 2000-2003
ala ga je opravio,svaka mu cast...  lollol odgovorio si na ono sto niko nije mogao... cestitam  beer

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #44 poslato: Avgust 18, 2011, 09:04:52 pre podne »
 moj je isto101 ks a ima crveno DI i pozadi i na motoru, al garantujem da je to neko samo nalepio , ja bi to pozadi sve pocistio nego me mrzi da poliram psle

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #45 poslato: Avgust 18, 2011, 10:42:46 posle podne »
danas sam bio u autokomercu,vozio sluzbeni auto na mali servis
i pitao za ovo T DI CRVENO
postoji od 101ks 74kw kao moj i od 131ks 96kw
to crveno DI je oznaka za PD motor(pumpa-dizna)
  champ1

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #46 poslato: Avgust 18, 2011, 10:46:02 posle podne »
Ma da. pogledaj nize tablicu i sve je jasno po njoj.

Boban-Rus

Van mreže btomic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 263
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #47 poslato: Avgust 18, 2011, 10:47:24 posle podne »
Ma treba odmah posle kupovine sve prelepiti crveno pa neka se komšije misle kakve ale vozimo biggrin.
Kada sam kupovao auto u oglasu je stajalo "crveno i" i mislio sam da je neka štamparska greška. Onda mi prodavac ljubazno objasnio o čemu se radi, pa kada je video da nemam pojma o Bori objasnio mi je i da mu rade sve lampice na instrument tabli, uključujujući i za vazdušne jastuke. Par meseci nakon kupovine video sam da je lampica bila prelepljena izolir trakom a da u autu nedostaju vazdušni jastuk za suvozača i kontrolni modul za vazd. jastuke (tričavih 1500 evrića). Kada sam pozvao vlasnika rekao mi da sam ja to najverovatnije izvadio i prodao nekom i sada njega nabeđujem da me je lagao... Hoću da kažem, od crvenih slova mnogo važnije je šta i od koga kupuješ...

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #48 poslato: Avgust 19, 2011, 12:28:14 pre podne »
eto i zvanicna potvrda od acce i autokomerca biggrin,kakva oprema ljudi boodala
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #49 poslato: Avgust 19, 2011, 12:31:58 pre podne »
pa ljudima padne svasta na pamet kad se ne zna... ja sam iskreno sumnjao da je oprema... malo je bilo nelogicno

Van mreže baraba988

  • VW Početnik
  • Poruke: 105
  • Lokacija: Teočin, Gornji Milanovac
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 28, 2011, 11:05:52 posle podne »
Moj caddy ima 105 konja i sva slova su mu siva, ni ja ne razumem tu logiku a ima i caddy 1.9tdi sa 75 konja, samo za njega ne znam kakva su slova :huh:

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 28, 2011, 11:56:15 posle podne »
Kakva oprema i bakraci ljudi, KOD motora Vam govori sve sto treba da znate  ;)

Zaboravljate jedan vazan detalj, generalizujete te oznake, nije svaka TDI oznaka ista za svaki model

evo par primjera:

Passat-a TDI od 85kw je u Golfa IV imao samo I crveno  

Passat 131ks je bio oznacavan kao TDI al samo do redizajna krajem 2003, tada je dobio oznaku "I-crveno", a isti taj motor kod sharana ima oznaku TDI

Passat od 74kw je od 2001-2003 imao TDI i TDI   a posle toga je imao samo TDI (kao i 2,0 TDI)

Oprema je basic, comfortline, trendline, highline - sve ostalo su akcioni paketi opreme koji su napravljeni dodavanjem opreme na neki od ova 4 paketa opreme

Sto se Caddy-ja tice svaki 105ks ima TDI isto kao i onaj slabiji od 75ks
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2011, 11:57:56 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 29, 2011, 01:41:36 pre podne »
 tapsac tapsac tapsac
Boban-Rus

mladen3103

  • Gost
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 29, 2011, 03:08:41 pre podne »
golf 4 tdi 150 ks postoji,imao moj komsija pre 6-7 god,kupio
ga skoro novog masno ga je platio,vozio ga nije ni dvije godine,ubio ga
tj bukvalno unistio opet prodao za dobre pare i kupio tojotu land krusera novog,
nema kud ga nije vozio i kako,sjecam se jednom je isao u lov sa njim i naleti na nekakav
kanal i skrsi mu spojnicu bio 4motion i pomota trap nije tad bio star auto ni 3god,stas
i na kraju rekao j,,, krsa ajmo dalje a golf bio tip top ful oprema,stas cova ima kes boli ga uvo za golfom

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #54 poslato: Oktobar 29, 2011, 09:24:28 pre podne »
neopsporno je da postoji TDI motor od 110kw, sta vise postojala je i njegova jaca verzija u seat ibizu (onu naduvanu kao bumbar biggrin) koja je imala 163ks

i taj je motor kod golf-a IV je imao oznaku TDI ili TDI GTI   (jedini slucaj gdje GTI oznacava opremu kod vozila kako vi kazete, a kombinovao se samo sa 1,8T motore i 1,9 TDI 150ks=.

Inače Passat B5,5 je imao 1,8T od 150ks i nijedan vise, US verzije su imale neki jaci motor ali za EU je uvijek imao samo 150ks  a sa 1,8T  su se obiljezavala redizajn verzije posle 2003 ali u sustini je po snazi isti motor

Van mreže slobapet

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Age: 43
  • Lokacija: Nis, Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • Softis Plus doo
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #55 poslato: Februar 12, 2012, 10:10:10 pre podne »
Evo da dodam ja ono sto znam. Posto imam golfa 4 od 116 konja u pitanju je pumpa-dizna 2000 god, i ima oznaku TDI. Tako je fabricki izasao, i tako je uvezen. Zagledjivao sam i raspitivao se i saznao sam da se politika oznacavanja menja oko 2001 god.

Evo sta sam nasao na Wiki vezano za Golf mk4

1.9 SDI    1997–2006    I4 8V    AGP/AQM    1896 cc    50 kW (68 PS; 67 hp) @ 4200 rpm    133 N·m (98 lb·ft) @ 2200–2600 rpm
1.9 TDI    1997–2003    I4 8V    AGR/ALH    1896 cc    66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm    210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2000–2006    I4 8V    ATD/AXR    1896 cc    74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm    240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI    1997–2002    I4 8V    AHF/ASV    1896 cc    81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm    235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    1998–2000    I4 8V    AJM    1896 cc    85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm    285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    1999–2001    I4 8V    AUY    1896 cc    85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm    310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2001–2006    I4 8V    ASZ    1896 cc    96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm    310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2000–2003    I4 8V    ARL    1896 cc    110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm    320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm