Autor Tema: Problem sa temperaturom Golf 2 1.6D  (Pročitano 1410 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gojkooo

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6D
Problem sa temperaturom Golf 2 1.6D
« poslato: April 29, 2019, 03:31:49 posle podne »
Citao sam razne teme na forumu ali niko nije imao problem kao ja svi su uglavnom imali nesto slicno sto kod mene nije problem. Naime radi se o motoru iz Golf 2 1.6D koji povremeno izbaci vodu na canak. E sada prvo je to radio bez pravila nekad na 20 predjenih kilometara nekad na 100km sve zavisi kako kada. Nakon cega sam odlucio da stavim nov termostat, Postavio sam termostat nakon 6km izbaci vodu i sve tako u krug. Skinem termostat  i onda se desava sledece auto bez termostata na nekih izmedju 300 i 600 km izbaci vodu ne postoji pravilo kada ce to da se desi samo od jednom izgubi grejanje ukoliko je ukljuceno ili se podigne temperatura motora malo vise od pola i kada stanem ispod auta poplava. Jos jedna zanimljiva stvar je da, da na vecim brzinama auto podize temp i ako nema termostata ne preterano ali udje u belo polje. E sada jedan mehanicar mi je rekao da je problem u rashladnom sistemu sto nije bio moj slucaj jer sam u medju vremenu stavio drugi motor koji je posebna prica jer trosi vise ulje nego gorivo. i sa njim nemam nikakvih problema sto se temperature tice. Onda je drugi mehanicar rekao da je stradao dihtung glave i da zbog toga izbacuje vodu i da je verovatno i vodu i ulje izmesao. Medjutim kada auto radi u mestu i kada turiram motor ne naduva creva mislim nisu tvrda creva ali se oseti da kroz njih protice voda u posudi za razhadnu tecnost nivo vode uvek stoji na minimum kada sipam izmedju minimum i max ili na max auto izbaci vodu sve do minimuma gde voda stoji jos jedna zanimljiva stvar je ta da kada dodam malo jaci gas voda se malo podigne u posudi za rashladnu tecnost ne pojavljuju se nikakvi mehurici samo se podigne malo nivo i kasnije spusti. E sada ja sam istocio svo ulje iz motora i bukvalno je crno bez ikakvih fleka ili pojave vode na poklopcu za dolivanje ulja takodje nema nikakve kremkaste mase. Odlucim ja da pitam i 3 majstora sta ce on da kaze, i kaze on meni da je moguce da je pumpa za vodu. E sada sa ovim motorom koji je trenutno u autu kada se doda gas i drzi voda bukvalno kulja u posudu za vodu dok sa starim motorm koji je trenutno van auta to nije bio slucaj voda pisne sa prelivnog creva pa stane pa pisne pa stane i sve tako isprekidan mlaz ili konstantan ali nekako tanak. Ja sam uglavnom sve snimio i ostavicu u prilogu da bi ste mogli da pogledate koliko toliko, zelim da resim ovaj problem i da vratim svoj stari motor jer mi se sa ovim ne isplati da izlazim na ulicu vise sam ulje dolio nego gorivo.
Sto se tice stanja starog motora troskara ulje ali nista preterano da ne moze da se vozi takodje motor duva nista preterano ali duva cisto da naglasim i stanje motora.