VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: MACNE_GTI Novembar 04, 2017, 11:28:41 posle podne
-
Potrebno mi je par informacija vezano za 1.9tdi 90ks..hocu da ubacim taj motor u jettu mk2 coupe, ali bi hteo da se poigram sa konjazom malo, uzeo sam dizne i turbo od 110ks,veliki interkuler i cevi za njega... Plan je nekih 140-150ks sa odredjenim prepravkama i remapom.. Zanima me sta konkretno treba da se uradi da se dobije navedena konjaza... Remap mi nije problem, radi se u sm kod srdjana...
-
ima vise tdi 90ks, koja je oznaka? treba ti veci turbo za stabilnih 150ks a za gorivo ili red vece dizne ili veca pumpa.
-
Ahu oznaka motora... A dizne i turbo sam uzeo od afn...
-
To je i jedina razlika izmedju ta dva motora osim ECU, tako da imas komplet AFN, 10-15ks moze da se izvuce mapiranjem.
0.216 dizne i VNT20 bez problema drze 150ks.
-
Znaci montiram turbo i dizne i interkuler i remap = 150ks?
-
Usisna grana sa PD motora, imaš i levu i desnu u zavisnosti od cevi interkulera.
-
Trebao si turbo uzeti od pd 130 kad si vec uzimao turbo. Uradi i auspuh kad vec radis to. Turbo od AFN najvise ide do 140 konja. Raco nema potrebe stavljati lag vnt20 za 150 konja. Idealna kombinacija ti je 0.216 dizne + 1749va i sa serijskom pumpom mozes ici i preko 160 konja.
-
Koliko sam skontao dizne 0.216 su od 2.5tdi, a turbo 1749va od 2.0tdi..jel to ide "sraf na sraf" ili ima nekih prepravki, ne znam kako ide to kod dizela, creva za vodu i ulje na turbu i slicno, na 1.8t sam sve to pravio, pa jel trebabi ovde da se menja sve to?
-
A auspuh radim komplet, downpipe do kraja straight pipe fi55-60
-
Da, te dizne ima onaj matori A6 2.5tdi 140 konja koliko se secam. À mozes i da ih kupis nove da neta.
1749va trazis da awx,avf i asz motora i sve je sraf na sraf.
Jedina razlika je sto je VA turbina sa brzom spojkom ali i to se lako resi.
-
Hvala za info, znaci mi puno, oko dizela se nisam igrao do sad, pa svaka info znaci... Kad budem uzeo turbo i dizne javljam se za dalje oko tih prepravki...
-
a zar nije bolja 1749vb sa ARL motora?
-
Jeste bolja ali ima vise posla oko nje a 1749va za 150+ konja je sasvim dovoljna.
-
zasto vise posla? koliko sam video isto je kacenje. gledao sam na leonu arl. samo je zakrenuta u odnosu na ASZ, al na oko su iste,
-
Isto je kacenje na glavu ali se mora se modifikovati dotok i odvod ulja. I 1749vb je spojena - salivena sa izduvnom u jednom komadu.
-
Da se prikljucim temi odavno nesto slicno hocu da uradim, pa da i ja postavim par pitanja, 1749vb turbina je od 130ks i saraf na saraf ide na ahu motor? takodje i dizne od 2.5 audija pasu najnormalnije? Moram ovu temu da sacuvam svakako da ce mi koristit.
-
pa zar nije i va spojena? tj drze ih onih 6 srafova.
ili sam ja nesto gadno pomesao. sutra cu naterati moj auto na kanal da vidim
-
@VW Diego 1749vb je turbina od ARL 150konja a 1749va od 130. Dizne od 2.5tdi 140 ps ne secam se oznake motora, to su oni prvi a6... Pisao je gore Raca sta treba sve za zamenu da bi vnt turbo radio na AHU.
@dejan921 VA je spojena pomocu 3 srafa-brezona sa izduvnom granom a kod VB je turbo i izduvna grana jedna celina.
-
A sto se tice menjaca, isao bi na opciju bez hidro kvacila, kako bi se ponasao sa menjacem od benzinca, tipa golf 3 8v..oznaka CHB
-
Mora hidro kvacilo zbog jaceg menjaca i kvacila. A moraju i dugacki prenosi. CTN ili ASD.
-
Mislim da taj sa trojke 8v nije nista jaci od dvojkinih, ako ides na ovu konjazu, samo na sajle.