VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: mur3633 Januar 14, 2020, 01:45:18 posle podne
-
Pozdrav
Dam kontakt, sačekam lampicu grijača i krenem da upalim. Upali na prvu i u isti sekund se ugasi, ne reaguje na gas. Nakon toga, ponovo dam kontakt, sačekam grijače i palim ali uz jedno duže verglanje.
Pa da počnem: Akumulator dobar, filter nafte OEM zamijenjen prije 7000km, dizne reparirane i stavljene nove gumice Bosch, senzor brzine motora zamijenjen (Febi), instalacija dizni zamijenjena, tandem pumpa zamijenjena (Bosch nije Luk), termostat zamijenjen, sva crijeva nafte pregledana. VCDS nikakvu grešku ne izbacije osim ESPa gdje je crkao G202 senzor.
Parametri dizni svi pri nuli, -+0.1.
Ne znam šta više da radim, da mijenjam. Temperatura motora je uvijek 90° i nikad ne prelazi, tako da mislim da nije senzor temp.
Je li iko imao sličan problem, da mi pomogne da riješim? Majstoru ako pođem čeka me cifra od 400€ i kaže glava motora, a nešto sumnjam da je to u pitanju.
https://youtu.be/F6pRaaUSomo (https://youtu.be/F6pRaaUSomo)
-
Skini gornji poklopac zupcastog, popusti tri sarafa 13 i onda ga na centralnom sarafu 19 pomakni sasvim malo prema nazad i probaj. Skolski je uzubljen i kasni mu tajming malo
-
Hvala Paule
Dobio sam auto na snazi i nijansu je tiši
VCDS prikazuje -1.1 na Syncro angle.
Ali paljenje i dalje zeza. Može li da bude do pumpe u rezervoaru?
-
Kada daš kontakt sačekaj da se lampica grejača ugasi a potom i da relej grejača odradi odnosno da klikne.
Taj postupak ponovi tri ili četiri puta pa javi kako pali.
Dakle, nemoj ga odmah paliti kada se lampica grejača ugasi već sačekaj da odradi relej. I startuj ga tek nakon
trećeg ili četvrtog grejanja.
-
Srdjane nije golf 2 dizel da cekas relej. Na cetvorci motorni kompjuter odreduje koliko ce da drzi upaljene grijace
-
Al sa tim ne dobija resenje problema. Kad je kompresija dobra, autu ni ne trebaju grejaci. Ja imam Caddy 1.9tdi 105, cale 1.9tdi 130ks, i kad ne sacekas grejace po ovom vremenu, upali odmah malo zatrese prvih par sekundi. Caddy ke na 260k km, a A4 pitaj boga 400 500 ko zna.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
-
Imao sam takav problem na passatu b5,1.9 tdi,115 ks. Krajnji rezultat je bio slaba kompresija.Sada imam golfa 4 1.9 tdi 110 ks koji lakše upali ako ga recimo dva puta zagrejem. Isto je bilo i na passatu b6 1.9 tdi bls koji je imao isti princip paljenja u smislu tog kliktanja. Dakle, dam kontakt upali se lampica grejača,sačeka da se ugasi i nakon par sekundi se oglasi relej grejača i upali bez problema.
-
Sumnjam na nepovratni ventil na filteru goriva, vidim da je fabrički iz 2000.g.
Danas ću kupiti novi, da probam, pa da vidimo.