Autor Tema: Pusta naftu na bosh pumpi...  (Pročitano 16144 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Peki1980

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 34
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #20 poslato: Januar 07, 2009, 10:48:26 posle podne »
0
golf II 1.6d kompresija novog motora 28-30 bar-a. minimum 22 bar-a
ja sam rekao da sa aparatom koji imam u radionici treba da mude minimum 28 , a uradjen motor sa istim aparatom pokaze i preko 30

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 551
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #21 poslato: Januar 08, 2009, 11:58:01 pre podne »
0
Zar nije 34 bara za nov motor?

Moj 28 godina star motor pre zamene karika na prvom cilindru je imao 23 a na ostalima 27, 28, 28. Posle zamene karika nije mereno. Kada sam radio taj posao pronasao sam podatak da je kompresija novog motora 34 bara, ispod 22 ne moze da upali

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 360
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-4
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #22 poslato: Januar 11, 2009, 09:37:28 posle podne »
0
e sto se tice petroleja moram da ti kazem jednu istinu.Posto sam ja iz SJENICE,ako si cuo za to najhlkadnije mesto  evropi,mi dolje koristimo petroleja kao i goriva,znaci na rezervoar od 50L D2 se stavlja ok 2-3 L petroleja,to je jedini ali jedini nacin da se upali auto na -33,-35C.I apsolutno nije stetan kad se stavlja u ovoj kombinaciji,50L nafte i 2 -3L petroleja,nikako vise .

Van mreže buster_merryfield

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 27
  • Lokacija: Golubinci/Srem
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #23 poslato: Januar 30, 2009, 10:48:19 posle podne »
0
E da... Pa nishta, ja zaboravio da se javim i zahvalim svima na savetima... Taj problem sa verglanjem dugim jeste u vezi sa b. pumpom... Povuche vazduh i vrati gorivo u rezervoar... E ako ste imali kombinaciju problema kao i ja... Onda ste ga nagrabusili, sretjom pa je sad toplije... Shta je mene josh zezalo... Prljav filter + crevo koje ide iz filtera do pumpe dobijalo vazduh + zveknuo jedan grejach + losh akumulator :D Pa sad jel ima neko neshto gore?! Prva plata, umesto da se popije, popio mi golf :D Ali ne zhalim... Sad pali kao mina... Zagrejem ga jednom, zavergla nekoliko puta i upali... Servis kod boshiste 1500 dinara znachi nistha strashno, samo mi rekao da dodjem josh jednom da mi zameni uloshke na ventilima, to ide od druge plate :) Onda akumulator nov kupljen, nov filter (plus antifriz i technost za pranje da i to ne zaboravim :D ) Zamenjeno crevo... I sipan D2... Manje se greje, nekako mi "lepshe" radi sa D2... Ne znam kako da opishem to... Ali eto ovu zimu uopshte nisam sipao u njega niti benzina niti petroleja... Sretjom u sremu nije bila toliko jaka zima... E da... I chak sam presvlake nove kupio... To sam se chastio... I jelkicu... I narezao par mp3 diskova sa Blues muzikom... Valjda sam sada sve shto sam hteo napisao :D
"Durin' the war..."

Van mreže krivi_GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Age: 30
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: golf 3 1.9 td(i)
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #24 poslato: Januar 04, 2012, 05:34:41 posle podne »
0
ljudi, evo pisem u ovoj odavno neaktivnoj temi da ne bih otvarao novu sa istim/slicnim naslovom. nadam se da to nije neka greška.

naime, zadnjih par dana osjecam miris nafte poslije voznje auta (golf 3 tdi je u pitanju), danas skinem onu zastitnu plastiku sa motora, da vidim o čemu se radi i vidim da je  vlazna bosh pumpa. to me već samo po sebi iznerviralo jer znam da je svaki posao oko bosh pumpe skup.
ali mene interesuje sad jedna druga stvar, i tu mi treba vas savjet. s obzirom da auto radi normalno (pali na minusu, brzo ide, vuce, ne trza u voznji), mora li biti da je bosh pumpa odradila svoje, i da li postoji neka jeftinija varijanta rjesavanja ovog problema osim kompletnog remonta pumpe? reče mi čovjek jedan maločas da gumice od hladnoce postaju krute i da se ovo često zimi dešava, da odem do bošiste, da će najvjerovatnije trebati "predihtavanje" da se odradi?
šta je to i koliko to može koštati?

unaprijed hvala na pomoci

Van mreže kosjerac

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosjerić
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: passat B3
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #25 poslato: Januar 05, 2012, 08:08:23 posle podne »
0
Ja sam pre neki dan radio ceo remont boš pumpe kod bošiste, znači zamenio biksne, gumice, semeringe, prekontrolisao dizne (kompletan remont) i koštalo me 5500 din, plus  sam zamenio zupčasti( 1800din) iako je bio menjan pre 8,500 hilj. km jer je curila nafta po njemu, zamenjen je i zatezač zupčastog. U pitanju je pasat B3 1.9 dizel.

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #26 poslato: Januar 05, 2012, 08:52:06 posle podne »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 6833
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Moskva
  • Karma: +130/-60
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +87
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #26 poslato: Januar 05, 2012, 08:52:06 posle podne »
0
krivi_GT jel boš pumpa ili tandem pumpa kod tebe? Ako je prva to je zbog evrodizela koji sipas a nije preporucljiv za tvoju pumpu u cistom vidu. Isto kao kod clana moskva iz CG.
« Poslednja izmena: Januar 05, 2012, 09:18:08 posle podne boban-68 »
Boban-Rus

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 50
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-30
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: G 1.9 TD
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #27 poslato: Januar 05, 2012, 08:57:38 posle podne »
0
ljudi, evo pisem u ovoj odavno neaktivnoj temi da ne bih otvarao novu sa istim/slicnim naslovom. nadam se da to nije neka greška.

naime, zadnjih par dana osjecam miris nafte poslije voznje auta (golf 3 tdi je u pitanju), danas skinem onu zastitnu plastiku sa motora, da vidim o čemu se radi i vidim da je  vlazna bosh pumpa. to me već samo po sebi iznerviralo jer znam da je svaki posao oko bosh pumpe skup.
ali mene interesuje sad jedna druga stvar, i tu mi treba vas savjet. s obzirom da auto radi normalno (pali na minusu, brzo ide, vuce, ne trza u voznji), mora li biti da je bosh pumpa odradila svoje, i da li postoji neka jeftinija varijanta rjesavanja ovog problema osim kompletnog remonta pumpe? reče mi čovjek jedan maločas da gumice od hladnoce postaju krute i da se ovo često zimi dešava, da odem do bošiste, da će najvjerovatnije trebati "predihtavanje" da se odradi?
šta je to i koliko to može koštati?

unaprijed hvala na pomoci
sipaj samo D2 i prestaće da vlaži,tačno,to je od eurodizela,i kod mene vlaži kad sipam ed,samo NIS ima pravi masni D2

Mihajlo Stankovic

  • Gost
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #28 poslato: Januar 05, 2012, 09:24:49 posle podne »
0
još bolje lož ulje biggrin

Van mreže marko paracin

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 302
  • Age: 26
  • Lokacija: Paracin - Potocac
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: Golf mk2 1.6 D
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #29 poslato: Januar 05, 2012, 09:37:41 posle podne »
0
I ja vozim na lozu, ali imam taj problem na pumpi kod osovinice za gas.
Ali ne osecam unutra miris goriva i ujutru upali ko mina.
Ne vraca gorivo i ne pravi takve gluposti.
Tako da ce pumpa da se radi kad budu poceli problemi.
Da napomenem da nisam nikad ni litar sipao euro-dizela.
Verovatno i gumice imaju svoj vek.

Van mreže krivi_GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Age: 30
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: golf 3 1.9 td(i)
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #30 poslato: Januar 05, 2012, 11:54:47 posle podne »
0
e ljudi, hvala puno svima na odgovorima.

@kosjerac : kad prevedem to u eure, čini mi se da si jako dobro prošao sa odradjenim remontom, ako si zadovoljan uradjenim, meni se to čini baš jeftino. ja sam čuo da su remonti bosch pumpi jako skupi.

@boban-68: kod mene je golf trojka '97 god, 110 ks, zadnja serija, ono što kažu motor od četvorke  :D, tako da ti ne znam reći o kojoj se pumpi radi ali pretpostavljam da godina proizvodnje rješava tu dilemu za one koji bolje poznaju materiju.
ja sam takodje u crnoj gori i mi ovdje nemamo dje točiti D2, ali ja i na dvojci 1.6D i na ovoj trojci točim pa recimo na svaki treći rezervoar 1l dvotaktola upravo da bih podmazivao bosch pumpu.

zar je stvarno moguće da bi to curenje na pumpi jednostavno prestalo da korisitim d2 gorivo? šta mislite o ovoj količini dvotaktola što sipam, dal bi trebalo više, manje, češće, redje?


Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 6833
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Moskva
  • Karma: +130/-60
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +87
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #31 poslato: Januar 05, 2012, 11:58:14 posle podne »
0
Stalno, jer je ED mnogo posniji od D2  mahac
« Poslednja izmena: Januar 06, 2012, 02:16:45 posle podne boban-68 »
Boban-Rus

Van mreže krivi_GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Age: 30
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: golf 3 1.9 td(i)
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #32 poslato: Januar 06, 2012, 12:17:56 pre podne »
0
pa što mi savjetujete, dal da vodim auto bošisti, ili da probam da ga vozim jedno vrijeme ovako, normalno sa više dvotaktola u svakom rezervoaru? ili sam već u fazi da treba neka stručna reakcija na pumpi?

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #33 poslato: Januar 06, 2012, 07:18:45 pre podne »

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-5
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #33 poslato: Januar 06, 2012, 07:18:45 pre podne »
0
Ja i dalje mislim da je do godine proizvodnje i pređenih km nego do ED.. beer
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 539
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +18
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #34 poslato: Januar 06, 2012, 02:07:04 posle podne »
0
ajde neka mi neko objasni kako moze da vlazi od euro dizela?koliko ja znam,ako se biksna,semering ili sta vec pojede nema nikakve veze jeli posnije ili nije.meni je na g1 vlazilo na klapni gasa,tj imala je lufta vlazila i uvlacila fals vazduh.bio kod bosiste zamenio biksnu i cepaj dalje.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 6833
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Moskva
  • Karma: +130/-60
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +87
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #35 poslato: Januar 06, 2012, 02:19:04 posle podne »
0
Mnogo pre pocne da vlazi zbog ED jer je dosta posniji od D2. U tome je poenta svega, nista drugo.
Boban-Rus

Van mreže bure1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 539
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Lekino Brdo
  • Karma: +8/-11
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +18
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #36 poslato: Januar 06, 2012, 03:53:01 posle podne »
0
bobane mislis da se biksne i semerinzi mogu brze pojesti zato sto je ED posniji nego D2?krivi_GT po meni treba da teras kod bosiste jer,ako ti vec vlazi pumpa onda i tu mora da vuce malo fals vazduha.ako gresim neka me isprave iskusniji.

Van mreže krivi_GT

  • VW Početnik
  • Poruke: 126
  • Age: 30
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: golf 3 1.9 td(i)
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #37 poslato: Januar 06, 2012, 06:43:11 posle podne »
0
kako ja shvatam, duži vijek pumpi bi bio da se toči D2 ako je fabrički predvidjena ta vrsta goriva, ovako ED ubrzava njeno da kažem propadanje, odnosno potrošnog materijala u njoj, biksni i semeringa, a to svakako nisu nezamjenljive stvari, već nešto što mora sa godinama slabiti. i kad sabereš malo godine, malo slabo gorivo, malo loše sreće, odoh ja kod bošiste poslije praznika. :D
što me navodi na pomisao da smo mi kao potrošači u potpunosti nezaštićeni uvodjenjem tih eko standarda i goriva.
a tragajući po internetu malo o ovom problemu, vidim da u velikoj mjeri zavisi i gdje se gorivo toči, da li pumpa mulja sa gorivom ili ne i ostalih sličnih isključivo ljudskih faktora.

ljudi, još jednom hvala svima na pomoći.

Van mreže 1012

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: Golf III 1.9 TD
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #38 poslato: Februar 19, 2012, 05:22:58 posle podne »
0
Pozdrav ljudi nadam se da je još uvek aktivna tema u poslednje vreme imam problem na autu :pali on kao mina na ovom minusu koji je prošao i ako stoji napolju garaža mi nije u funkciji trenutno nego problem je sledeći kada upalim auto i on dostigne radnu temperaturu pojača se ler gas kao da gas ostane zaglavljen ali nije u servisu gde održavam auto mi kažu da je boš pumpa i ja mislim da jeste.Može neki vaš predlog gde da idem na servis boš pumpe i ako neko zna koliko bi to koštalo.Da zaboravih da napomenem da ima malo goriva oko boš pumpe ništa strašno i neznam u kojim količinama ali se vidi da je pumpa počela malo da pušta gorivo. driveIma još nešto kada radi i kada poveća ler gas majstor pritisne prstom ništa jako deo označen na slici i onda radi kako treba a kada pusti onda se ponovo poveća evo slika
« Poslednja izmena: Februar 19, 2012, 05:41:01 posle podne 1012 »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Administrator
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4434
  • Automobil: 2001 Volkswagen Golf
  • Age: 38
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +51/-8
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +64
    • http://www.vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk4 1.9 TDI
Odg: Pusta naftu na bosh pumpi...
« Odgovor #39 poslato: Februar 20, 2012, 12:42:16 pre podne »
0
Menjao sam prosle godine na trojki biksnu gasa i gumicu. Pocelo bilo da vlazi.
Kod bosiste delovi i zamena 1500 dinara.
Nakon toga sve radilo normalno.  driving